Hyundai Bayon (2021.), novi adut Korejaca po umanjenoj recepturi Tucsona

Korejci od danas imaju potpuno novi crossover dizajniran posebno za Europu…

Kao mali SUV u B segmentu, Bayon će biti najnoviji i najmanji član proširene SUV obitelji marke Hyundai.

Potpuno novi Bayon odlikuje se kompaktnim vanjskim dijelom, prostranom unutrašnjošću i dugim popisom inteligentnih značajki sigurnosti i povezivanja koji ga ističu u svom segmentu.

U skladu s Hyundaijevom postojećom strategijom imenovanja terenaca, ime Bayon nadahnuto je mjestom za odmor. Bayonne, glavni grad Francuske Baskije i jedno od najljepših odredišta na jugozapadu Francuske.

Hyundai Bayon pruža udobnost i prostor karakterističan za SUV modele, uz okretnost i učinkovitost vozila modela B segmenta. Njegova kompaktna vanjska veličina i obiteljski prilagođena unutrašnjost znače da kupci mogu uživati u najboljem iz oba svijeta: dok njegova kompaktna veličina i izvrsna vidljivost olakšavaju ulazak i njima se lako rukuje, također nudi onaj siguran i robustan osjećaj koji kupci očekuju kada je ovakav tip vozila u pitanju.

Bayon je dug 4.180 mm, 1.775 mm širok i 1.490 mm visok, njegove dimenzije postižu savršenu ravnotežu između kompaktnosti i praktičnosti. Ima međuosovinski razmak od 2.580 mm. Dovoljno mjesta za noge osigurat će i putnicima ugodnu vožnju, bez obzira sjede li na prednjim ili stražnjim sjedalima.

Unutrašnjost je definirana nizom opreme za povezivanje, uključujući 10,25-inčni digitalni kokpit i 10,25-inčni ili 8-inčni multimedijalni zaslon. Putnici sad mogu uživati u LED tehnologiji ambijentalnog osvjetljenja.

Pogled ispod habude otrkiva također zanimljive stvari. Bayon se može pohvaliti Hyundaijevom jedinstvenom 48-voltnom blagom hibridnom tehnologijom (48 V) s inteligentnim ručnim mjenjačem (iMT), to rezultira još većom uštedom goriva i učinkovitošću.

Prvi u ponudi je 1,2-litreni MPi motor s 84 KS uparen s 5-brzinskim ručnim mjenjačem. Na vrhu ponude biti će 1,0-litreni T-GDi motor s 48 V i 120 ili 100 KS. Može se povezati sa 6-stupanjskim inteligentnim ručnim mjenjačem (6iMT) ili 7-stupanjskim mjenjačem s dvostrukom spojkom (7DCT).

Verzija 1,0-litrenog T-GDi od 100 KS dostupna je i bez 48 V, a može se upariti sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem (6MT) ili automatskim 7DCT.

Kupcima će se svidjeti definitivno i opcija Rev Matchingom, značajka koja je obično rezervirana za Hyundai N modele visokih performansi. Usklađivanje okretaja sinkronizira motor s izlaznom osovinom, omogućujući uglađenije ili sportskije prebacivanje u niži stupanj prijenosa. Bit će dostupan za 1,0-litreni T-GDi izvedbe.

Prve isporuke Bayona očekuju se već početkom ljeta…

foto: Hyundai

 

Komentari