Hyundai IONIQ 5 na testu izbjegavanja sjevernog jelena, električar zadovoljio vozačku struku?

Električna korejska priča od nedavno je dostupna širom Europe, a svoj potencijal je pokazao i kod španjolske ekipe km77…

Španjolci, tj. km77 redakcija ponovno je vrijedna. Temeljito su testirali novi Ioniq 5. Kako je sve prošlo? Relativno dobro pa čak i više od toga. Prvi pokušaj odradili su pri brzini 77 km/h, i uz najmanju moguću razinu regenerativnog kočenja. Odmah je bilo vidljivo da je novi adut iz Hyundai ponude okretan kada je riječ o promjenama smjera, ali s izvanrednom sposobnošću da ostane vjeran uputama s upravljača.

U drugim pokušajima većih brzina, poput onog od 82 km/h, Ioniq je ipak izgubio ritam. Jasno je vidljivo podupravljanje, ali IONIQ 5 zadržava izvanrednu sposobnost ulaska u posljednju traku.