Hyundai se trenutno bavi razvijanjem tehnologije Vehicle-to-Everything (V2X) kako bi se dodatno poboljšala upotrebljivost obnovljivih izvora energije i smanjila opterećenost lokalnih električnih mreža. To rezultira uravnoteženom energetskom mrežom, uštedama operativnih troškova i smanjenom ovisnošću o fosilnim gorivima.
V2X je tehnološka inovacija koja dodatno integrira električna vozila iz obnovljivih izvora i baterija (BEV) u društvo
Zbog integracije BEV-a u mrežu, energetski krajolik drastično će se promijeniti. Mreža izravno distribuira obnovljivu energiju iz solarne ili vjetroelektrane korisnicima, a uz primjenu V2G, obnovljiva energija se može pohraniti u BEV i vratiti u mrežu u uvjetima kada se ona ne može proizvesti; noću, kada nije vjetrovito i sl.
Kako su V2G tehnologije korisne, ne samo za vlasnike BEV-a nego i za cijeloukupno društvo koje dijeli energetski sustav, ova inicijativa je u skladu s Hyundaijevom vizijom „Progress for Humanity“. Evo kako funkcionira cijeli proces protoka energije kroz dan:
Kao prikladan i isplativ način za lokalno pohranjivanje i dijeljenje energije, V2G nudi brojne prednosti za vlasnike BEV-a, mrežu i okoliš. Kada tehnologija V2G uravnoteži mrežu, svi imaju koristi. Ako se velike količine energije crpe iz mreže, BEV mogu vratiti energiju lokalnoj infrastrukturi i pomoći u izravnavanju potražnje. Vlasnici tada mogu puniti svoja BEV vozila po nižoj cijeni kada nema visoke potražnje.
Na IAA Mobility 2021, Hyundai je najavio svoju predanost postizanju neutralnosti ugljika u svojim proizvodima i globalnim operacijama do 2035. godine. Tvrtki je cilj imati flotu vozila s nultom stopom emisije u Europi. Jedna od glavnih strategije tvrtke je razvoj čistijih energetskih rješenja i tehnologija, uključujući V2G.
Hyundai ima dva V2X pilot projekta u Nizozemskoj i Njemačkoj koji sadrže IONIQ 5
Trenutno Hyundai provodi dva pilot projekta V2X s različitim dionicima industrije: u Nizozemskoj i Njemačkoj. Pilot projekti obuhvaćaju dva slučaja korištenja: V2G i V2H.Hyundai će svoju V2G tehnologiju primijeniti s nizozemskim operaterom mobilnosti We Drive Solar. Ova suradnja omogućit će gradu Utrechtu da postane prvi dvosmjerni grad na svijetu. Kroz projekt, We Drive Solar će prvo osigurati flotu od 25 IONIQ 5 za shemu dijeljenja automobila koja će služiti stanovnicima novih stambenih naselja.
Sljedeći korak projekta bit će pokretanje V2G tehnologije. Ova tehnologija testirat će se u kombinaciji s rješenjem za javno punjenje koje je razvila tvrtka We Drive Solar. Tvrtka trenutno gradi novi energetski sustav s tisućama solarnih panela, kao i stotinama električnih automobila i pametnih punionica. Cilj je spojiti električne automobile, proizvodnju energije i za život pogodne gradove kako bi se stvorila održiva budućnost.