Dizajn i inovacije koncepta SEVEN prikazuju buduće Hyundaijevo sportsko terensko električno vozilo (sport utility electric vehicle, SUEV)
Rastuća linija IONIQ BEV vozila podržava Hyundaijevu strategiju elektrifikacije i podupire njegovu predanost postizanja ugljične neutralnosti do 2045. godine.
Hyundai Motor Company je stoga na AutoMobility LA u Los Angelesu predstavio SEVEN, koncept novog električnog sportskog terenca (SUEV). Ovaj koncept električnog SUV-a koji donosi novi vjetar u segmentu bit će izložen na štandu Hyundaija, zajedno s drugim vodećim proizvodima u segmentima, kao što su IONIQ 5 i XCIENT Fuel Cell, u LA Convention Centru, od 19. do 28. studenog.
Nakon koncepta 45 u 2019. i koncepta Prophecy 2020. godine, koncept SEVEN otvara novo poglavlje za marku IONIQ, Hyundaijevog izloga baterijskih električnih vozila (BEV). Njegove dizajnerske i tehnološke inovacije daju prioritet vrijednostima za kupca u odnosu na industrijske norme. SEVEN je također jasan prikaz Hyundaijeve predanosti ugljičnoj neutralnosti do 2045. godine.
“Koncept SEVEN pokazuje Hyundaijevu kreativnu viziju i napredni tehnološki razvoj za našu budućnost elektrificirane mobilnosti”, rekao je José Muñoz, predsjednik i izvršni direktor Hyundai Motor North America. “Njegov inovativan unutarnji prostor, ekološki prihvatljiv pogonski sklop i vrhunske tehnologije sigurnosti i praktičnosti otkrivaju uzbudljivu budućnost za Hyundaijeve SUV kupce.
Press konferenciju predstavljanja koncepta SEVEN možete pogledati na web stranici Hyundai Motor America web site. Hyundai je također objavio lifestyle video, koji prikazuje korisničko iskustvo koncepta SEVEN i njegove različite uređaje u automobilu. Film se može pogledati na HyundaiWorldwide YouTube channel.
IONIQ: Namjenska marka BEV automobila koja utjelovljuje Hyundaijevu viziju buduće mobilnosti
Svako vozilo razvijeno za marku IONIQ nudi korisničko iskustvo sljedeće generacije koje neprimjetno integrira najnaprednije tehnologije u postavke svakodnevnog života. Koncept SEVEN savršen je primjer IONIQ-a, sa svojim prostornim inovacijama i higijenskim značajkama koje pretvaraju vozilo u inovativni životni prostor na kotačima.
“Kao opipljiv dokaz Hyundaijeve vizije ‘Progress for Humanity’ (‘Napredak za čovječanstvo’), IONIQ mijenja paradigmu korisničkih iskustava električnih vozila, prilagođavajući se različitim životnim stilovima bez ograničenja,” rekao je Thomas Schemera, izvršni potpredsjednik i globalni direktor marketinga, Hyundai Motor Company. “SEVEN predstavlja našu predanost pristupu usmjerenom na čovjeka u svrhu redefiniranja svakodnevnog iskustva”.
SEVEN koncept je izgrađen na globalnoj modularnoj platformi za električna vozila (Electric-Global Modular Platform, E-GMP) Hyundai Motor Grupe, namjenskoj platformi za BEV vozila. Dugi međuosovinski razmak i ravna podnica platforme E-GMP omogućuju potpuno novu klasu vozila koja kupcima nudi nova iskustva.
Koncept SEVEN ima aerodinamički čistu siluetu koja se razlikuje od tipičnog SUV-a. Niski, prednji rub poklopca motora, aerodinamična linija krova i izduženi međuosovinski razmak jasno odudaraju od tradicionalnih SUV vozila s motorima s unutarnjim izgaranjem. Minimalistički dizajn koncepta SEVEN u kontrastu je s moćnim stavom i dominantnom, robusnom pojavom. U prilog snažnoj pojavi koncepta SEVEN su i kotači s integriranim aktivnim zračnim zaklopcima, koji se otvaraju ili uvlače ovisno o zahtjevima, za hlađenjem kočnica ili manjim otporom zraka.
Čak i po noći, SEVEN se lako prepoznaje po IONIQ-ovim prepoznatljivim parametrijskim piksel svjetlima koja isporučuju svjetlosnu sekvencu dobrodošlice pri pokretanju. Parametrijski pikseli pružaju zajedničku nit vodilju dizajna, povezujući digitalne i analogne stilove, kao podsjetnik da su njegovi dizajneri razmotrili svaki aspekt dizajna koncepta SEVEN, sve do jednog piksela.
Prioritet dizajna interijera koncepta SEVEN je u inovaciji prostranosti koji nudi veću slobodu našim kupcima, više nego ikada ranije. Međuosovinski razmak koncepta SEVEN doseže 3,2 metra, zahvaljujući njegovom dizajnerskom ključu koji kotače pomiče prema van, kako bi se međuosovinski razmak što je više produžio.
Ravna podnica omogućuje Hyundaiju da istraži alternativu tradicionalnom rasporedu sjedala u redovima, stvarajući fluidniji raspored interijera. Vrata bez stupova i s nasuprotnim otvaranjem nude veličanstven ulaz koji otkriva ugodan interijer s potpuno novom dimenzijom prostora. Pojednostavljena linija krova, dugačak međuosovinski razmak i ravna podnica, koja se proteže do trećeg reda otvara nove mogućnosti za opremanje interijera poput premium lounge salona.
SEVEN također utjelovljuje Hyundaijevu buduću viziju autonomne mobilnosti. Vozačevo sjedalo ima uvlačnu upravljačku palicu koja se skriva kada se ne koristi. Bez potrebe za uobičajenom opremom za vozača, ultra tanak kokpit i integrirani zasloni stvaraju doživljaj lounge prostora. Raspored sjedala za razliku od tradicionalnih SUV vozila dolazi s okretnim sjedalima ležaljkama i zakrivljenom klupom. Ovaj raspored sjedala može se prilagoditi ovisno o načinima vožnje koje kontrolira vozač ili autonomnim načinima vožnje.
SEVEN nudi fleksibilan prostor i razne uređaje u automobilu koji se mogu personalizirati za individualne putnike. Ovaj pristup usmjeren na čovjeka omogućuje konceptu SEVEN predviđanje budućnosti mobilnosti i povezivosti dok postavlja temelje za buduće IONIQ modele.
SEVEN ima konzolu ‘Universal Island’, posebno dizajnirane kućanske aparate i višenamjensko grafičko korisničko sučelje Smart Hub. Kada se Smart Hub i prednja sjedala kombiniraju sa stražnjim sjedalom koje se namjesti poput ležaljke, SEVEN postaje prostor u kojem kupci mogu provoditi kvalitetno vrijeme sami ili zajedno u sjaju ambijentalnog svjetla bočnih vrata. U vožnji, ugrađeni mini hladnjak koncepta SEVEN pruža rashlađeno osvježenje u pokretu, a odjeljci za cipele osvježavaju obuću putnika.
Ostakljeni krov koncepta ima panoramski zaslon koji ne samo da prikazuje različite sadržaje prema željama putnika, već i mijenja cjelokupnu unutarnju atmosferu kako bi donio maksimalno opuštanje i užitak tijekom putovanja.
“SEVEN se usuđuje skrenuti s utabane staze”, rekao je SangYup Lee, viši potpredsjednik i šef Hyundaijevog globalnog dizajnerskog centra. “SEVEN predstavlja ono što SUV mora postati u eri električnih vozila s jedinstvenom aerodinamičnom čistom formom koja ne ugrožava njegovu robusnu osobnost. Interijer otvara novu dimenziju prostora koja brine o svom putniku kao njegovom obiteljskom životnom prostoru.”
Hyundai se usredotočio na razvoj vozila kako bi uvijek osigurao sigurno i zdravo iskustvo putovanja. SEVEN koristi različite ekološki prihvatljive materijale i nudi vrhunske higijenske značajke koje su vodeće u segmentu, kao što su Hygiene Airflow System i UVC sterilizacija.
Karoserija SEVEN koncepta obojena je bio-bojom, a materijali u unutrašnjosti su od recikliranih i obnovljivih materijala. Mineralni premaz, bambusovo drvo i tepih, bio smola i unutarnje boje temelje se na obnovljivim izvorima koji mogu smanjiti onečišćenje iz procesa proizvodnje. Opsežna upotreba bakra i higijenski obrađene tkanine s dokazanim antibakterijskim funkcijama osigurava da sve površine unutar koncepta SEVEN ostaju čiste u svakom trenutku.
Hygiene Airflow System inspiriran je sofisticiranim upravljanjem protokom zraka u putničkim zrakoplovima. U svom vertikalnom načinu rada, zrak ulazi kroz ugrađene usisnike zraka u krovnim nosačima iz kojih zrak putuje odozgo prema dolje, a izlazi kroz vanjski otvor iza stražnjih kotača. U vodoravnom načinu rada, zrak struji od tanke armaturne ploče do stražnjih ventilacijskih otvora.
Što je najvažnije, ovaj se sustav može aktivirati neovisno je li vozilo u pokretu ili ne, kako bi se smanjila međusobna kontaminacija među putnicima i izolirao protok zraka između putnika sprijeda i straga.
UVC sterilizacija se aktivira kada iz vozila putnici izađu. Upravljačka palica, ladica za pohranu stvari sprijeda i zvučnici se izvlače. Zatim, integrirane sanitarne UV-C svjetiljke pomažu u čišćenju životnog prostora od bakterija i virusa. Osim toga, u klupi i Smart Hub konzoli postoje pretinci za dezinfekciju osobnih stvari.
Snažne performanse s potpuno električnim dometom od preko 480 km
Zahvaljujući svojoj svestranoj E-GMP platformi, SEVEN će moći pružiti izvanredan domet vožnje i ultra-brzo punjenje, pružajući iskustvo vožnje prilagođeno potrebama kupaca. U stvarnim uvjetima s punjačem od 350 kW, SEVEN je sposoban napuniti od 10 posto do 80 posto kapaciteta baterije za oko 20 minuta. Koncept je također projektiran za postizanje ciljanog dometa od preko 480 km.
Foto: Hyundai