Jeste li znali koliko boja utječe na prodaju, imidž i – sigurnost?

Nikome više ne odgovara automobil kojeg se teško može prepoznati na parkiralištu nekog prodajnog centra, među gomilom sličnih, traži se personalizacija stilom i – bojom…
Marketinški stručnjaci zaključili su kako prvi dojam i vizualni efekt često presuđuju pri izboru automobila. Stoga su, na tiskovnim konferencijama su prilikom prezentacija novih modela konačno u prvi plan došla pitanja o izgledu, dizajnu i – bojama automobilaUkusi kupaca se mijenjaju. Što traži prosječni Europljanin? Crvena i srebrno siva po potražnji su se potpuno izjednačile s tradicionalno najprodavanijom bijelom bojom. Sve više traže se crvena i žuta. Zbog toga visoko kotiraju jarke nijanseNaime, atraktivna će nijansa pomoći u očuvanju vrijednosti vašeg automobila samo ako u trenutku prodaje bude “u trendu”. Zbog toga je ponekad bolje izabrati smirenije nijanse, one koje se tradicionalno najviše traže.Boje utječu na sigurnost. Žarke boje poput zelene i crvene znatno se bolje uočavaju u uvjetima smanjene vidljivosti. Prema procjenama stručnjaka sigurnosti najviše podnosi žuta boja, koja se naročito dobro uočava kod maglovita vremena. Neutralne boje, a naročito bijela, optički povećavaju automobil. Mnogi vole nijanse koje se “manje prljaju”, odnosno na kojima se nečistoća najmanje uočava, a tu je najbolja boja bijele kave.Pogledajte zanimljiv video o 10 najpopularnijih boja automobila:Boje otkrivaju i karakter, evo što kažu psiholozi:Bijela – osjećajni i preopterećeni ljudi često se skrivaju iza djevičanske boje lima. Osobe koje biraju bijelu boju, podsvjesno žele pobjeći iz stresom opterećene stvarnosti u smirenost asketske bjeline.Crvena – nije čudno što se bikovi razdražuju na crvenu krpu u rukama toreadora. Crvena je boja uvijek označavala agresivan karakter. To je i boja aktivnih i poduzetnih ljudi i zbog toga je tipična boja pravih sportskih automobila. Bordo i tamno crvena boja otkrivaju osobe željne moći…Plava – svijetlo plave tirkizne  nijanse često ukazuju na prepotentne i umišljene osobe. Nebeski plava boja otkriva romantične sanjare, a tamna nijansa mirne kulturne i njegovane obiteljske ljude, potpuno zadovoljne svojim trenutnim stanjem.Zelena – tamne nijanse otkrivaju zatvorene, konzervativne osobe ali i one s malograđanskim manirama. Svijetlozelena boja karakterizira simpatične, životne i vesele osobe koje ne vole sputanost u ponašanju.Žuta – je boja zadovoljnih i veselih ljudi koji to pod svaku cijenu žele i okolini. Ovakve osobe lako sklapaju poznanstva, u društvu su ugodne ali im ponekad nedostaje iskrenosti.Ljubičasta i roza – tipične su ženske nijanse. Ukazuju na romantične osjećajne, često i posesivne osobe, sklone kiču i izazovnom ponašanju koje ponekad ne mogu kontrolirati svoje emocije ako i pokazuju ležernost, to je često samo maska.Siva – je boja hladnih i proračunatih ljudi, koji su spretni u diplomatskom ponašanju. Vole saslušati druge mada je to često maska. Tamno siva ukazuje i na depresivan karakter.Crna – elegantne i dotjerane osobe koje drže do sebe voze se u crnim limuzinama. T o je često i značajka autoritativnog karaktera koji to otvoreno želi pokazati .Ova je  boja ponekad i odraz mladenačke elegancije.Ilustracija: Cars.usnews.com

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo