Isplati li se Passat 2.0 TDI iz 2009., čuo sam da je imao problema?

Problema je bilo u prvim serijama PDE dizelaša 2.0 TDI s brizgaljkama, a u taj Passat ugrađena je unaprijeđena serija Bosch, no problema bi moglo biti s prevelikom kilometražom, dakle ne kupujte ga prije temeljitog pregleda…
Povoljno mi se nudi Volkswagen Passat 2.0 TDI iz 2009. To je posljednja serija s ubrizgavanjem ‘pumpa-brizgaljka’, a čuo sam da je bilo problema s turbodizelašem 2.0 TDI te generacije…Nenad B.
Volkswagenov turbodizelaš 2.0 TDI s direktnim ubrizgavanjem po sustavu ‘pumpa-brizgaljka’ (PDE – Pumpe-Dϋse-Einheit) imao je problema na početku, od 2004. do 2007., jer je takva izvedba vrlo složena i zahtjevna. U početku se mislilo da se 16-ventilska tehnologija ne može kombinirati s masivnim sklopovima ‘pumpa-brizgaljka’. Kad se to uspjelo, u glavi motora su ostali pretanke stijenke, koje su potom stvarale problem s brtvljenjem – trošenje ulja, lošije izgaranje…
Najviše je problema bilo sa Siemensovim piezo-brizgaljkama (na slici desno), što je riješeno ugradnjom Boschovih elektro-magnetskih, koje se naizgled razlikuju po masivnijoj izvedbi (lijevo). Ali, u serijama od 2008. problema više nije bilo. No, s obzirom na godine i, izvjesnu, visoku kilometražu, prije kupnje automobil odvedite automobil na stručni pregled.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo