Jetta postaje jeftina Volkswagenova marka za kinesko tržište

Oznaka modela postaje ‘budget-brand’, svojevrsni pandan Dacije te će već na jesen FAW-Volkswagen iz kineskog Chengdua proizvoditi jeftinije verzije Škoda Rapid i Kamiq te Volkswagen Jette
Volkswagen Jetta predstavljena je 1979. kao 3-volumenska, limuzinska izvedenica Golfa. Premda je na europskom tržištu to ime u sljedećim generacijama mijenjano u Vento i Bora, cijelo je vrijeme, kao izvrsno prihvaćeno, zadržano na američkom tržištu. U posljednjoj je seriji Jetta vraćena na europsko tržište, ali je ulazna carina na EU tržište (proizvodi se u Meksiku) spriječila veći tržišni iskorak. Jednostavno, postala je nekonkurentna (neznatno jeftinija od, objektivno osjetno ‘ozbiljnijeg’ baznog Passata. Jetta je proteklih 15 godina bila jak Volkswagenov tržišni adut na kineskom tržištu. Zbog toga su u Wolfsburgu pametno procijenili da to mogu bolje kapitalizirati te su od Jette odlučili napraviti jeftini brend za kinesko tržište. Koncern iz Wolfsburga je u prošloj godini u Kini prodao 3,11 milijuna vozila, a plan je da se taj broj do 2025. poveća na pet milijuna. Jedan od aduta za ostvarivanje tog cilja je uvođenje jeftinog brenda Jetta, svojevrsnog njemačkog pandana rumunjske Dacije, odnosno japanskog Datsuna, jeftinih brendova Renaulta i Nissana.Već na jesen uvodi se tri modela, koje će proizvoditi tvrtka FAW-Volkswagen iz grada Chengdu (joint-venture Volkswagena i kineske vlade). Prvi je jeftinija izvedenica dosadašnjeg limuzinskog modela Škode Rapid, novog kompaktnog SUV-a Škode Kamiq, a treći će biti jeftinija izvedenica Volkswagen Jette, koja se već proizvodi u Kini.

Komentari