KOREJCI TOP 5 NE ISPUŠTAJU

Kia i dalje u odličnom ritmu, u travnju u Europi s tržišnim udjelom od 5,7%

Kia se izjednačila sa svojim rekordnim rezultatom iz siječnja ove godine i plasirala se među pet najprodavanijih proizvođača u proteklom mjesecu.

U zemljama EU, EFTA i Velikoj Britaniji u travnju su prvi put registrirali 47.725 vozila Kia što je 12,5% više nego u travnju prošle godine.

Ukupno se tržište putničkih vozila protekli mjesec smanjilo za 20,2%. S izuzetkom pandemijske 2020. godine to je prodajno najlošiji travanj na europskom tržištu otkad prikupljaju podatke.

Predsjednik Kia Europe Jason Jeong rekao je: “Prošli mjesec je europsko automobilsko tržište doživjelo pad prodaje, dok je Kia prodajno rasla kako količinski tako i po tržišnom udjelu. Posljednji podaci govore kako je Kia ove godine najbrže rastuća marka u EU.”

Današnjim klijentima na raspolaganju je zaista širok izbor, ali vlasnici vozila Kia prepoznaju  ulogu naše izuzetne ponude u omogućavanju održivije budućnosti. U travnju su više od trećine naše ukupne prodaje predstavljali elektrificirani modeli. Kako se naša elektrificirana ponuda širi, a mi i dalje širimo svoju ponudu na području sharing mobilnosti Kia će zaista kreirati ‘pokret koji inspirira’.”

U travnju su bili najprodavaniji modeli Kije Sportage (8.368 prodanih vozila), Ceed (7.995 vozila – uključuje Ceed, XCeed, Ceed Sportswagon i ProCeed) i elektrificirani Niro (6.735 vozila). Pošto Kia i dalje ostvaruje svoju strategiju Plan S zacrtala je ciljeve za potpuno elektrificiranu liniju do 2035. godine, pri čemu će se ponudi do 2027. godine pridružiti 14 električnih modela. Nedavno je Kia razotkrila planove za izgradnju svoje prve tvornice namijenjene proizvodnji Kijinog prvog namjenskog vozila (PBV) što će biti početak implementacije tvrtkinih ambicija da postane globalno vodeća marka na tržištu ovakvog tipa vozila.

Elektrifikacija pored povezivosti ostaje središnji stup Kijine strategije Plan S. Od 2019. godine kada je pokrenut sustav povezivosti Kia Connect prodor Kije i s tim povezan broj korisničkih računa neprestano se povećava zbog privlačne ponude usluga povezivosti. Pored izuzetnih travanjskih prodajnih rezultata i rekordnog tržišnog udjela Kia je na svom europskom putu povezivosti premašila granicu 500.000 aktivnih povezanih vozila.

Ovi rezultati, koji su dio temeljnih strateških stupova elektrifikacije i povezivosti, podržavaju Kijinu preobrazbu u održivog i inovativnog igrača mobilnosti.