PANDEMIJA NIJE BILA PROBLEM

Kia je u prošloj godini ostvarila svoj najviši tržišni udio u Europi

U 2021. godini Kia u Europi rekordno ꟷ  tržišni udio s 3,5 % porastao na 4,3 %

Prema podacima Europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kijin je europski tržišni udio u 2021. iznosio 4,3 % (3,5 % u 2020.).

Kijina prodaja je u 2021. u zemljama članicama EU i EFTA te u Velikoj Britaniji s ukupno prodanih 502.677 primjeraka zabilježila rast od 21 posto u odnosu na 2020. godinu kada je Kia prodala 416.715 vozila.

Kia i dalje izuzetno raste usprkos padu tržišta automobila za 1,5 %
Ove uspješne brojke bitno se razlikuju od događanja na tržištu novih putničkih vozila koje se prošle godine smanjilo za 1,5 posto. Pad je u velikoj mjeri posljedica teške situacije na tržištu koju su prouzrokovali pandemija Covid-19 i globalna nestašica poluvodiča.

Kia je prebrodila proizvodne probleme s kojima se susreću brojni drugi proizvođači automobila tako što je brzo dobila potrebne dijelove i prilagodila proizvodnju u svojoj naprednoj tvornici u Slovačkoj kako bi zadovoljila potražnju. Posljedično je bila Kijina prodaja u 2021. godini samo za 168 vozila manja od 502.845 vozila koliko ih je ovaj brend prodao u 2019., dakle u godini prije pandemije Covid-19 i nestašice čipova.

Za prošlogodišnje impresivne rezultate zaslužne i elektrificirane Kije koje su u 3. kvartalu predstavljale 45 % svih prodanih Kia
Transformaciju brenda Kia u 2021. godini uključivao je i cilj postati vodeći pružatelj rješenja za održivu mobilnost, s rastućom ponudom ekološki prihvatljivijih elektrificiranih vozila. Prošlogodišnji impresivni rezultati su i posljedica rastućeg udjela prodaje Kijinih elektrificiranih vozila koji je u trećem kvartalu činio 45 posto.

Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, rekao je: »2021. godina je bila za Kiju u Europi vrlo uspješna, a naš dosad najbolji tržišni udio svjedoči o uspješnom radu kako mojih kolega u Kiji tako i u našoj zastupničkoj mreži. Naša nagrađena, najsuvremenija vozila i dalje osvajaju srca europskih kupaca zahvaljujući svojoj pobjedničkoj kombinaciji dizajna, performansi i tehnologija.”

»Iako je bila vrlo uspješna, prošla godina bila je za Kiju i općenito vrlo važna – nanovo smo transformirali brend i uveli odvažnu novu filozofiju dizajna zvanu ‘Opposites United’. Bez obzira na to radi li se o lansiranju našeg prvog namjenskog električnog modela EV6, našeg potpuno novog europskog elektrificiranog sportskog terenca Sportage ili razotkrivanju našeg potpuno novog elektrificiranog crossovera Niro ovi uzbudljivi modeli dokazuju Kijin sve važniji položaj u doba elektrifikacije.”

Kia do 2035. godine namjerava europskim kupcima ponuditi potpuno elektrificirane modele, s ukupno 11 električnih vozila do 2026. godine. Sedam od ovih električnih vozila, od kojih je prvi model EV6, bit će napravljeni na Kijinoj namjenskoj električnoj globalnoj modularnoj platformi. (E-GMP).

Foto: Kia

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj