Prodaja Kia elektrificiranih vozila se u prvom polugodištu u odnosu na jednako razdoblje prošle godine povećala za 18%…
Povećanje prodaje od 18 posto (44.894 prodanih vozila, prošle godine 38.173 vozila) itekako je velika stvar, usprkos ovim kriznim vremenima. Ove brojke uključuju i Kijinu sve veću ponudu blagih hibrida (MHEV), klasičnih hibrida (HEV), plug-in hibrida (PHEV) i električnih vozila (EV). Tako sada elektrificirana vozila predstavljaju četvrtinu Kijine prodaje u Europi (25,2%).
Prema podacima europskog udruženja proizvođača automobila (ACEA), Kia je u Europi (odnosi se na zemlje članice EU, EFTA i Ujedinjenog Kraljevstva) u prvom polugodištu prodala 178.392 vozila (-33.5%, prošle godine su u istom periodu prodali rekordnih 268.305 vozila). Usprkos padu prodaje, kod Kije će i ove godine padati rekordi jer se Kijin tržišni udio u Europi s 3,2% povećao na 3,5%, što je njen najveći tržišni udio u povijesti.
– Usprkos poteškoćama prouzrokovanim pandemijom i dalje vlada veliko zanimanje za naša hibridna i električna vozila. Kada dođe do oporavka automobilskog sektora, Kia će imati dobru osnovu za rast prodaje, posebice na području ekološki prihvatljivijih vozila. U drugoj polovici godine očekujemo dolazak novog elektrificiranog Sorenta i unaprijeđene izvedbe modela Picanto, Rio i Stonic. Lansiranje Kijinih blagih hibrida ‘EcoDynamics+’ u različitim razredima kupcima će po prvi put ponudit širok izbor cjenovno pristupačnih, štedljivih hibridnih modela riječi su Emilio Herrere, izvršnog direktora Kia Motors Europe.
S elektrificiranim modelima koji predstavljaju čak četvrtinu Kijine prodaje u Europi, ovaj južnokorejski gigant je prodaju svoja dva električna modela povećao za 65% (12.522 vozila).
S 8.715 prodanih primjeraka e-Nira i 3.808 prodanih e-Soula, isključivo električna vozila predstavljaju rekordnih 7% Kijine ukupne prodaje u Europi.
Prodaja plug-in hibrida povećala se za 29% (11.177 vozila), prvenstveno zbog lansiranja PHEV izvedbi Ceed Sportswagon i XCeed, ali i zbog sve bolje prodaje plug-in Nira. Prodaja izvedbi s blagim hibridom veća je za čak 181% (8.389 vozila). Kijina ‘EcoDynamics+’ tehnologija blagog hibrida nedavno je predstavljena kod sva četiri člana obitelji Ceed, a osim toga ova tehnologija sada je raspoloživa i kod Sportaga.
Inače Ceed (Ceed, Ceed Sportswagon, ProCeed i XCeed, ukupno 48.158 vozila) i Sportage (33.292 vozila) i dalje su najpopularniji kod kupaca. Potražnja za elektrificiranim Nirom (HEV, PHEV i EV) posebno je porasla tijekom krize (27.030 prodanih primjeraka), tako da se Niro prvi put vinuo među 3. najprodavanije modele Kije u Europi. Slijede mu Stonic (23.474 vozila) i Picanto (21.214 vozila).
Druga polovica 2020. će zbog očekivanog oporavka europskog tržišta Kiji omogućiti dosta novih mogućnosti jer će najstariji korejski proizvođač automobila ujesen kupcima ponuditi 4. generaciju Sorenta, koji će po prvi put dobiti hibridnu snagu i osnažiti brend u razredu velikih sportskih terenaca.
Kia je nedavno najavila dolazak unaprijeđenih izvedbi popularnih modela razreda A i B, Picanto i Rio, što će dodatno povećati Kijinu popularnost kod kupaca. Rio će između ostalog dobiti novi blagi hibridni pogon ‘EcoDynamics+, koji će ujedno biti raspoloživ i kod svih izvedbi modela Ceed. Kia će do kraja godine kod svih ostalih modela u svojoj ponudi predstaviti različite tehnologije koje smanjuju potrošnju goriva i snižavaju emisije CO2.