Kia Motors Europe osvježava vodstvo i priprema se za velike stvari

Kia Motors Europe postavila je Carlosa Lahoza za novog voditelja marketinga koji odmah stupa na funkciju…

Carlos Lahoz bit će zadužen za Kijin marketing i komunikacijske programe, a bit će odgovoran za brojna područja kao što su npr. Kijin digitalni marketing, brend i strateško marketinško planiranje, odnosi s javnošću, društveni mediji i korisničko iskustvo.

Carlos Lahoz će ulaskom u Kijin europski menadžment zamijeniti Artura Martinsa, koji je odnedavno zaposlen u centrali korejskog giganta u južnokorejskoj prijestolnici Seulu. Lahozov izravno nadređeni bit će Emilia Herrera, izvršni direktor Kia Motors Europe.

„To je posebno uzbudljivo razdoblje za Kiju, jer u Europi sve više jača shvaćanje našeg brenda kao pametnog, cjenovno pristupačnog i elektrificiranog”, rekao je Emilio Herrera. „S još nekoliko dolazećih električnih i hibridnih modela, Carlos će raditi s marketinškim odjelom kako bi Kia i dalje pružala dobar odnos i komunikaciju s postojećim i potencijalnim strankama na najučinkovitiji način. Njegovo znanje o tome kako Kia funkcionira, zajedno s uvidom u to što naše stranke žele od svojih vozila i od brenda, čini ga idealnim za ovu ulogu.”

Gospodin Lahoz ima više od dvadeset godina iskustva u automobilskoj branši. Prije dolaska na sadašnju funkciju, pet je godina bio direktor strateškog planiranja i operacija u Kia Motors Europe, gdje je bio odgovoran za dugoročnu poslovnu strategiju, upravljanje CO2, poslovne analize i planiranje prodaje. Bio je također zadužen za Kijinu europsku proizvodnju, planiranje djelovanja u Kijinoj europskoj tvornici u Slovačkoj. U Kijinu europsku centralu došao je kao viši menadžer poslovnog planiranja španjolske podružnice (Kia Motors Iberia).


Komentari

loading...