Kia sjajne rezultate ostvaruje širom Europe, a Hrvatska samo popravlja statistiku…
Prema podacima koje je nedavno objavilo europsko udruženje proizvođača automobila (ACEA) Kia je ostvarila povijesno najveći tržišni udio u Europi (Kia tu ubraja zemlje članice EU, EFTA i Veliku Britaniju). Njen je tržišni udio u trećem kvartalu ove godine iznosio 4,2%. Ove brojke su poboljšanje ionako rekordnog 3,9-postotnog tržišnog udjela u prvoj polovici godine.
Tržište putničkih vozila u zemljama članicama EU, EFTA i Velikoj Britaniji je u odnosu na jednako razdoblje prošle godine porastao za 6,9 %. U devet mjeseci ove godine Kijina se prodaja s ukupno 387.716 prodanih vozila povećala za 24,5% (311.326 vozila u jednakom razdoblju lani).
U Europi proizvedeni sportski terenac Sportage s ukupno prodanih 88.580 primjeraka bio je najtraženiji model Kije u Europi. Crossover Niro bio je drugi prodajno najuspješniji model (70.537 vozila) koji je kupce oduševio svojim impresivnim dometom elektrificiranog i ekološki prihvatljivijeg pogona. Treći bestseler je u Europi dizajnirani, konstruirani i napravljeni model Ceed koji je sa svoje 4 izvedbe (hatchback, karavan Sportswagon, shooting brake ProCeed i SUV XCeed) ukupno našao 67.230 kupaca.
Jason Jeong, predsjednik Kia Europe, o rezultatima je rekao: “Dok se automobilska industrija i dalje oporavlja nakon posljedica pandemije Covid-19 i zbog nedostatka poluvodiča, u Kiji se susrećemo s vrlo visokim rastom prodaje i rekordnim tržišnim udjelom. To je dokaz snage nove marke Kia i naše bogate ponude elektrificiranih i nisko emisijskih vozila.”
“Ono što je zaista uzbudljivo je to da je to za Kiju tek početak putovanja. Skorim dolaskom potpuno novog električnog crossovera EV6 i novog Sportagea radujemo se dolasku novih članova obitelji Kia.”
Foto: Hrvoje Grguljaš