BOLJE VRIJEME STIŽE?

Lancia Renaissance plan ubrzano napreduje u Europi, Ypsilon stiže 2024.

Foto: Lancia

Paralelno s lansiranjem novog modela Ypsilon, više od 70 trgovaca bit će smješteno izvan Italije u 70 velikih europskih gradova, diljem Francuske, Njemačke, Španjolske, Portugala, Belgije i Nizozemske, 6 zemalja u koje će se Lancia vratiti…

“Lancia Renaissance brzo napreduje i pokazuje sve konkretnije znakove, čak i izvan Italije. Na svakom od 6 europskih tržišta na koja se Lancia vraća, pokrenute su različite akcije. Stvorili smo predane timove koji rade na tome da Lanciu učine poželjnom, cijenjenom i vjerodostojnom markom na europskom premium tržištu. 100% pisama namjere već je potpisano, što rezultira s više od 70 trgovaca u 70 velikih gradova, spremnih za dolazak novog Ypsilona. Sve je spremno za lansiranje!” rekao je Luca Napolitano, izvršni direktor marke Lancia.

Europska turneja koncepta Lancia Pu+Ra HPE još je jedan korak na renesansnom putu marke prema internacionalizaciji i dio je čvrstog i ambicioznog plana koji brzo napreduje, u skladu sa Stellantisovim strateškim planom ‘Dare Forward.’

Do prve polovice 2024. marka će biti prisutna u Europi s mrežom od više od 70 novih prodajnih mjesta u isto toliko velikih europskih gradova u kojima borave budući kupci Lancie.

Foto: Lancia

Tri su kriterija vodila odabir zemalja. Prva je ljubav i strast prema proizvodima ‘Made in Italy’, sa Španjolskom, Portugalom, Belgijom i Francuskom na vrhu liste.
Drugi kriterij je relevantnost internetske prodaje, a prednjače Nizozemska i Njemačka. Treći kriterij je veličina premium B-segmenta, gdje su Njemačka, Španjolska, Francuska, Nizozemska i Belgija na prvih pet pozicija.

Strategija uključuje novi, učinkovit i inovativan model distribucije i odabrani broj prodajnih mjesta s jednim motom – beskompromisna kvaliteta.
Kao dio svog desetogodišnjeg strateškog plana, Lancia predviđa lansiranje tri nova modela, po jedan svake dvije godine, počevši od 2024. s uvođenjem novog Ypsilona. Od 2026. Lancia će lansirati samo 100% električne modele, a od 2028. prodavat će samo 100% električne automobile. Strateški plan obratit će veliku pozornost na održivost, kao što je prikazano korištenjem inovativnih materijala: 50% dodirnih površina bit će ekološki održivo.

Autor

Preporučeni sadržaj