POVRATAK I PUT PREMA STRUJI

Lancia Ypsilon (2023.), osvježenje i oživljavanje marke kroz gradski model

Foto: Lancia

Novi Ypsilon je sve povezaniji i beskompromisnu eleganciju, ovo je veliko osvježenje za model koji je u 2022. ostvario odlične rezultate…

Lancia radi na revitalizaciji svoje marke. Najnoviji korak u ovom procesu je ažuriranju modela i člana B-segmenta, Ypsilon je poboljšan boljom tehnologijom.

Ypsilon je također dostupan u novoj boji Dew Green. Srebrni model ima crne naglaske na rešetki, donjem braniku i spojleru.

U unutrašnjosti sada postoji plava završna obrada na armaturnoj ploči i panelima vrata. Višebojni zeleni akcenti nalaze se na mjenjaču, upravljaču i okvirima otvora za zrak. Za presvlake sjedala koristi se Seaqual Yarn, koji dolazi od reciklirane plastike iz Sredozemnog mora. Zaslon infotainmenta od 7,0″ ima podršku za bežični Apple CarPlay i Android Auto. Bežični punjač nalazi se u podnožju središnje konzole.

Ypsilon je dostupan s blagim hibridnim 1,0-litrenim trocilindričnim motorom snage 68 KS (51 kW), poznatim iz bratskog modela – Fiat 500.

Foto: Lancia

Ypsilon je vrlo popularan u matičnoj zemlji. Gradski model je bio drugo najprodavanije vozilo u Italiji 2022. godine. Imao je 15,3% tržišnog udjela, što je njegov najbolji rezultat ikada.

Inače, Lancia ima 10-godišnji plan počevši od 2024. za odvođenje marke u budućnost. Stvari počinju s novom generacijom Ypsilona koji dobiva elektrificirani pogonski sklop. Tvrtka se također priprema lansirati novi crossover koji bi mogao oživjeti ime – Aurelia. Dok bi se 2028. na velika vrata trebala vratit – Delta.

Lancia će 2026. godine početi predstavljati električna vozila. 2028. godine planira postati marka koja će proizvoditi samo električnu energiju.

Krajem 2022., Lancia je debitirala s konceptom Pu+Ra Zero kako bi pregledala budući smjer dizajna marke. Cilj je evocirati klasične modele na moderan način, uključujući meke oblike iz modela Aurelia i Flaminia te uglate elemente s modela Stratosa i Delta.

Tvrtka također želi veću prisutnost izvan Italije. U sklopu velikog plana zaposlila je novog brand managera za Francusku, Njemačku, Španjolsku, Belgiju i Luksemburg te Nizozemsku…

Foto: Lanica

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo