Land Rover Velar (2023.), veliko osvježenje najviše donosi novosti u tehnološkom smislu

Novi Range Rover Velar čisti je izraz modernog luksuza, s najnovijom tehnologijom, profinjenošću marke Range Rover i čistim novim dizajnom.

Novi Velar donosi osvježeni izgled, a sve započinje rešetka koja sekombinira s karakterističnim lebdećim krovom i kvakama na vratima koje se tope s karoserijom. Nova super-tanka Pixel LED prednja svjetla pružaju tehnički izgled poput dragulja i optimiziranu vidljivost dok je vanjski izgled poboljšan novim nižim stražnjim branikom i tamnim detaljima.

Range Rover Velar je bio pionir Range Rover filozofije reduktivnog dizajna i podiže ovaj pristup na novu razinu u unutrašnjosti. Novi pojedinačni plutajući 11,4-inčni zakrivljeni stakleni zaslon osjetljiv na dodir integriran je u središnju konzolu, pružajući trenutnu i intuitivnu kontrolu svih ključnih funkcija vozila. Nova LED stražnja svjetla odražavaju sofisticiranost s privlačnim 3D izgledom i supercrvenim osvjetljenjem.

Novi Range Rover Velar ima snagu koja odgovara svakom klijentu, uključujući plug-in električni hibrid P400e. Dostupan je zajedno s nizom uglađenih benzinskih i dizelskih motora Ingenium, a svi imaju tehnologiju blagih hibridnih električnih vozila (MHEV) koja povećava učinkovitost goriva i performanse.

S kombiniranim 404 KS i 640 Nm okretnog momenta iz svog 2,0-litrenog četverocilindričnog benzinskog Ingenium motora od 300 KS i električnog motora od 105 kW, P400e može ubrzati od 0-100 km/h za 5,4 sekunde, a najveća brzina je 209 km/h. Također može putovati samo na struju do 140 km/h.

P400e je plug-in električni hibrid sposoban za brzo punjenje istosmjernom strujom, s mogućim punjenjem od 0-80 posto u samo 30 minuta od kuće pomoću punjača od 50 kW. Kod kuće se može puniti od 0 do 100 posto pomoću AC punjača od 7kW za oko dva i pol sata.

Najnovija generacija Ingenium benzinskih i dizelskih motora dostupna je s 48-voltnom MHEV tehnologijom za poboljšanu učinkovitost i isporuku snage, koristeći remen integrirani starter generator (BiSG) za prikupljanje energije koja se obično gubi tijekom usporavanja. Pohranjuje se u litij-ionsku bateriju od 48 volti ispod stražnjeg prtljažnog prostora. Može preraspodijeliti energiju kako bi pomogao pri ubrzavanju, a istovremeno pruža profinjeniji i osjetljiviji start-stop sustav.

3,0-litreni redni šest Ingenium benzinski motor dostupan je u dvije izlazne snage. P340 isporučuje 340 KS i 480 Nm okretnog momenta, s ubrzanjem od 0-100 km/h za 6,3 sekunde. Snažniji P400 isporučuje 400 KS i 550 Nm okretnog momenta, s ubrzanjem od 0-100 km/h za 5,5 sekundi s CO2 od 219 g/km.

2,0-litreni četverocilindrični motor sada ima novi automatski osmostupanjski mjenjač s lakšim promjenama brzina. P250 pruža 250 KS i 365 Nm okretnog momenta, s 0-100 km/h za 7,5 sekundi, emisiju CO2 od 211 g/km i potrošnju goriva do 9,3 l/100 km.

3,0-litreni redni šest D300 dizel motor proizvodi 300 KS i 650 Nm okretnog momenta kako bi pružio snažne performanse, s ubrzanjem od 0-100 km/h za 6,5 sekundi (0-60 mph za 6,1 sekundu). Ugrađeni su serijski sekvencijalni turbo motori i napredni sustav naknadne obrade, s emisijom CO2 od 188 g/km i potrošnjom goriva od 7,2 l/100 km.

2,0-litreni, četverocilindrični dizelski motor D200 Ingenium proizvodi 204 KS s emisijom CO2 od 168 g/km i “garntira” potrošnju goriva do 6,4 l/100 km.

Novi Velar stiže na proljeće.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo