Lexus ES (2021.), redizajn koji velikoj limuzini osigurava još više ugode u vožnji

Tijekom svih ovih godina, prestižna limuzina Lexus ES oduševila je i vozače i putnike, to uspješno radi od 1989., a isto će nastaviti i s najnovijim modelom.

Model ES pokrenut je 1989. godine i jedan je od vodećih tehnološki modela u Lexus postavi. Kumulativna prodaja od svog debija iznosi ukupno 2,65 milijuna automobila u više od 80 zemalja i regija.

Potaknut idejom “Uvijek uključeno”, koja nadahnjuje dizajnere i inženjere Lexusa na neumornu evoluciju njihovih proizvoda, osvježeni ES označava značajno poboljšanje limuzine koja je predstavljena 2010. za istočnoeuropska tržišta, a 2018. za zapadnu i središnju Europa. Važan automobil za kupce voznog parka i poslovne vozače, novi ES dostupan je u zapadnoj i srednjoj Europi s pogonom Lexus Self-Charging Hybrid 4. generacije i 3,5-litrenim V6, 2,5-litrenim i 2,0-litrenim benzinskim motorima na istočnim tržištima.

Novi ES donosi više tišine (do sad je to bila i najveća zamjerka) i udobnosti vožnje, kao i usavršavanja nevjerojatne udobnosti.

Napredna Lexusova tehnologija korištena je za povećanje krutosti nosača stražnjeg dijela ovjesa za vrhunsku stabilnost upravljanja u situacijama kao što su brze promjene trake. Također, model ES F SPORT usvaja vodeći sustav prilagodljivog promjenjivog ovjesa (AVS) koji koristi novi pokretač za postizanje visokokvalitetne udobnosti vožnje i oštrijeg odziva upravljanja.

Nadalje, novi ES prikazuje inovativne sigurnosne tehnologije, poput dorađenog Lexus Safety System +, s ciljem omogućavanja vlasnicima da uživaju u još sigurnijoj vožnji.

 

Konačno, novo dizajnirana rešetka s prednjim potpisom, zajedno s novom bojom interijera, rezultiraju cjelokupnim dizajnom koji je profinjeniji.

Glavni inženjer marke Lexus, Tetsuya Aoki za ovu priliku je dodao: „Cilj nam je bio produbiti visoku kvalitetu ES izvedbe i dodati novu vrijednost. Pored daljnjeg poboljšanja tišine i udobnosti vožnje, slijedili smo linearnost u kretanju vozila, kao odgovor na rad upravljača, koji je vjeran vozačevim namjerama. Što se tiče dizajnerskog nastupa, usavršili smo i modernizirali eleganciju koja je karakteristična za ES. U razvoju, kako bismo premašili očekivanja kupaca, identificirali smo elemente koji bi se mogli poboljšati. Dakle, kada se ljudi voze u novom ES, nadam se da će primijetiti postignuća razvojnog tima, koji se pomno držao ideje “Uvijek uključeno” s ciljem stvaranja što boljeg automobila.”

Vjerujemo kako će ponovno u Europi prvi izbor biti ES 300h izvedba.

Što je novo, izvana, unutra?
Već na prvu, vidljiva je novo dizajnirana prednja maska. Također, LED svjetla dobila su BladeScan tehnologiju prilagođavanja snopa. U ponudi su i novi naplatci dimenzija od 17 do 19″. Redizajn ES donosi i nove boje, u izbor tako ulazi Sonic Platinum nijansa, kao i siva Sonic izvedba visokog sjaja.

Dok pogled u kabinu otkriva japanski pristup i filozofiju usmjerenu prema vozaču. Novi zaslon osjetljiv na dodir približen je vozaču za više od 100 mm i nagnut za približno pet stupnjeva. Vozač može lako sinkronizirati svoj pametni telefon s Apple CarPlay ili Android Auto sustavom. Ostaje jedino žal da Japanci ponovno nisu odlučili igrati na dekor i efekt ambijentalnog osvjetljenja.

Foto: Lexus

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin