NA DANAŠNJI DAN

Luigi Villoresi 29. travnja 1951. pobijedio na kišnoj utrci Mille Miglia, punoj incidenata

Ferrari, kao najveći favorit utrke za Mille Miglia 1951. pripremio četiri nova bolida Ferrari 340 America: Alberto Ascari, Dorino Serafini i Vittorio Marzotto dobili su Ferrari 166 MM Touring Barchetta klasičnog dizajna…

… no Luigi Villoresi se pobunio, preferirajući oblik zatvorenog coupea. Enzo Ferrari nije se slagao s njim, no ipak je popustio i četvrti je automobil dobio karoseriju Vignale. Utrka je počela po groznim uvjetima, kiša je čitavo vrijeme lila kao iz kabla, a već 16 kilometara nakon starta došlo je do tragedije.

Zaslijepljen svjetlima automobila sa sporedne ceste, Ascari je sletio u publiku, usmrtivši jednog gledatelja. Nešto kasnije Serafini će doživjeti tešku nesreću, koja će ga nagnati na prerani završetak karijere. U vodstvu su se našla dva coupea, no brži je bio senzacionalni ‘Uovo’ (jaje) Giannina Marzotta.

Pobjednik 1950. posvađao se s Enzom oko navodno loše aerodinamike tvorničkih bolida Ferrari te dao na starom modelu 212 izraditi specijalno oblikovanu karoseriju. Odustao je iz vodstva, plašeći se da su čudni zvukovi sa stražnjeg kraja bili zbog puknutog ovjesa, no kasnijom je inspekcijom utvrđeno da je ipak bila samo guma te da bi, promijenivši je, vjerojatno odnio još jednu pobjedu!

Ovako ju je naslijedio Villoresi, mada je u ranoj fazi utrke i on u jednom izlijetanju dosta oštetio prednji dio bolida Ferrari. Ipak, na cilju je imao čak 20 minuta prednosti ispred Bracca, u sportskom modelu Lancia Aurelia B20 GT.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo