Druga generacija indijskog terenca niže klase, Mahindra Thar, pokreće se benzincem 2.0 sa 152 KS i turbodizelašem 2.2 sa 132 KS…
Tržište klasičnih terenaca zamire, jer se, zbog zahtjevne mehanike s tri diferencijala, dodatnim terenskim reduktorom i pogonom 4×4 teško mogu nositi sa zahtjevom za nisku potrošnju goriva i emisiju CO2.
U nižoj klasi ‘Posljednji Mohikanac’ je Suzuki Jimny, a i on se loše prodaje, zbog visoke trošarine. No, indijski koncern ipak priprema drugu generaciju modela, koji je startao 2010. po tehnologiji koja se dijelom naslanja na tehnologiju modla Jeep CJ iz 1990-ih, a dijelom je vlastiti razvoj.
Mahindra Thar druge generacije, simpatičan i spretan terenac niže klase, dugačak 3985 mm širok 1820 do 1855 mm i visok 1844 do 1920 mm, ovisno o izvedbi, stilska je umanjenica Jep Wranglera (to će mu biti tržišni adut, a pokreće se benzincem 2.0 sa 152 KS i turbodizelašem 2.2 sa 132 KS…
.
U standardnoj će verziji imati ručni 6-stupanjski mjenjač, a uz doplatu će biti 6-stupanjski automatski mjenjač. Bit će razmjerno bogato opremljen, sa svim bitnim gadgetima, a adut će mu biti povoljna cijena, koja bi mogla kompenzirati visoku trošarinu.
Stići će sigurno, krajem godine, na njemačko tržište po cijeni nižoj od 20.000 eura, pa nije isključeno da se pojavi i na našim cestama…