MOŽE SAMO JOŠ BOLJE

Mazda optimistično gleda na 2021. i bližu budućnost

Mazda Motor Corporation je objavila svoje globalne financijske i prodajne rezultate za prva tri tromjesečja fiskalne godine, izvješćujući o globalnoj prodaji od 930.000 vozila u razdoblju od 1. travnja do 31. prosinca 2020…

Kontinuirano rastući globalni trend prodaje donio je pozitivne rezultate na dva glavna Mazdina tržišta, SAD-u i Kini, gdje je prodaja porasla za 2% na godišnjoj razini u obje regije na 211.000, odnosno 178.000 jedinica.

Na drugim tržištima COVID-19 nastavlja utjecati na prodaju Mazde. U Japanu je prodaja pala za 18% na godišnjoj razini, na 114.000 vozila, ali je ostala na istoj razini u trećem tromjesečju u usporedbi s prethodnom godinom. U Europi Mazda je uspješno predstavila svoje prvo potpuno električno vozilo, Mazdu MX-30, u rujnu 2020.

Gotovo svaki deseti kupac odlučio se za Mazdu MX-30, što je pridonijelo ukupnom prodajnom rezultatu od 117.000 primjeraka.

Mazdin cilj je i dalje postizanje ugljične neutralnosti do 2050. godine u svim područjima, uključujući proizvode, tehnologiju, proizvodnju i prodaju. Da bi se to postiglo, elektrifikacija je ključni stup Mazdine strategije više rješenja i do 2030. godine sva Mazdina vozila – od potpuno električnih vozila, plug-in hibrida i mild-hibrida do RE tehnologije (Range Extender) višestruke elektrifikacije – bit će opremljena nekim oblikom električnog pogona.

Za prva tri kvartala fiskalne godine Mazda je izvijestila o neto prodaji od 1.959,5 milijardi ¥ (16,0 milijardi €) i operativnom gubitku od 32,0 milijarde (262,3 milijuna €). Neto gubitak iznosio je 78,2 milijarde ¥ (641,0 milijuna EUR). Na svim razinama dobiti, Mazdina dobit u trećem tromjesečju bila je pozitivna.

Kao rezultat toga, Mazda je odlučila revidirati svoju financijsku prognozu za cijelu godinu naviše, prognozirajući neto prodaju od 2.900,0 milijardi ¥ (23,6 milijardi eura). Odražavajući poboljšanja varijabilnih marketinških troškova i fiksnih troškova, Mazda predviđa rast operativne dobiti tijekom fiskalne godine. Očekuje se da će neto gubitak iznositi 50,0 milijardi ¥ (406,5 milijuna eura). Mazdina prognoza prodaje za cijelu godinu ostaje nepromijenjena i iznosi 1,3 milijuna vozila.

Mazda će nastaviti pratiti gospodarsku situaciju kao i trendove potražnje automobila na svakom tržištu na kojem se japanska vozila isporučuju.

foto: Mazda

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin