Nova Mazda 2 modelske godine 2022.

Mazda2 briljirala na Green NCAP testu, u stvarnoj potrošnji goriva

B-segment doista ima puno sjajnih modela, a Mazda s benzinskim motorom potvrđuje još jednom koliko je dobar izbor…

Upravo predstavljena Mazda2 2022 smanjuje potrošnju goriva i CO2 za dodatnih 10%.

Green NCAP je Mazdu2 pogonjen 1,5-litrenim Skyactiv-G motorom1 sa 3,5 zvjezdica za potrošnju goriva i emisiju. Rezultat ispitivanja stavlja testiranu verziju Mazdinog nagrađivanog modela B-segmenta sa 55 kW/75 KS u vrlo ekskluzivnom klubu vozila pogonjenih motorom s unutarnjim izgaranjem.

„Rezultati poput ovih potvrđuju našu strategiju u Mazdi ka nastavku poboljšanja unutarnjeg izgaranja i na taj način trenutnog ublažavanja utjecaja naših automobila na okoliš u stvarnom svijetu“, kaže Heiko Strietzel, voditelj razvoja pogonskih sklopova u Mazdi Motor Europe. “To je dio našeg pristupa s više rješenja koja uključuju različite oblike pogona i, kao i uvijek, mukotrpne napore da se smanji svaki mogući gram težine.”

Lagan, istovremeno učinkovit, Mazdin atraktivni podkompakt jedan je od samo tri vozila pokretanih motora s unutarnjim izgaranjem bez potpuno hibridnog sustava kojima su dodijeljene 3,5 zvjezdice. Samo potpuno električni modeli s baterijom (BEV) i plug-in električni modeli (PHEV) postigli su više Green NCAP ocjene.

“Čestitamo Mazdi na impresivnim performansama, posebno u pogledu potrošnje goriva”, komentirao je Aleksandar Damyanov iz Green NCAP -a. Osim niske potrošnje, organizacija je kod Mazde2 istaknula niske emisije štetnih tvari, napominjući da bi ovaj model postigao još bolji rezultat da je opremljen filtrom čestica.

Novi model još učinkovitiji
Najnovija verzija Mazde2 2022 snage 55 kW/75 PS pogonjena je Skyactiv-G benzinskim motorom nove tehnologije2 s višim omjerom kompresije (15:1 u odnosu na 13:1). Kao rezultat toga, Mazda je smanjila potrošnju goriva i emisiju CO2 za oko 10% u usporedbi s testiranim modelom, unatoč tome što je ostala bez Mazdinog blagog hibridnog sustava, istovremeno povećavši okretni moment za 6%. Mazdine službene brojke iznimno su točne i u stvarnim uvjetima vožnje: prosječna potrošnja Mazde2 tijekom Green NCAP testova bila je neznatno veća od službenih brojki kombiniranog ciklusa WLTP-a.

Ovako je trošila aktualna verzija modela, Mazda2 iz 2019.

Kao inicijativa proizašla iz organizacije za procjenu sigurnosti Euro NCAP, Green NCAP prepoznaje proizvođače automobila čiji modeli nadilaze minimalne zahtjeve u smislu učinkovitosti i emisije iz ispušnih cijevi. To čini pomoću niza cestovnih i laboratorijskih testova koji odražavaju različite stvarne situacije u vožnji uključujući ekstremne temperature (od -7°C do +35°C), nadmorske visine do 1.200 m, kratka putovanja, teška opterećenja i brzu vožnju autocestom. Ocjena zvjezdicom pokazuje prosječne rezultate u tri područja koja pokrivaju energetsku učinkovitost, razinu onečišćenja i emisiju stakleničkih plinova.

Foto: Mazda

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin