manje od 3 sekunde do 100 km/h...

McLaren 750S, najlakši sportaš za još više vozačkog užitka

Foto: McLaren

S novim 750S, McLaren definira podiže letvicu za performanse i vozačko uzbuđenje…

Najlakši i najsnažniji McLaren iz ‘serijske proizvodnje’, novi 750S s V8 motorom i pogonom na stražnje kotače – koji je dostupan u coupe i kabriolet obliku – ovo je super automobil za puriste. Dizajniran i konstruiran nakon detaljne analize renomiranog McLaren 720S, novi 750S donosi napredak u smanjenju težine, performansama pogonskog sklopa, aerodinamici i dinamičkoj izvrsnosti kako bi podigao standardno iskustvo vožnje na nove visine. Otprilike 30 posto komponenti na 750S su ili nove ili promijenjene kako bi se ostvarila ova poboljšanja i s njima još veća emocionalna povezanost s automobilom.

Foto: McLaren

“Kada imate automobil koji mnogi vozači prepoznaju kao mjerilo, da biste učinili nešto još bolje, morate ispitati svaki detalj i stvarno se snažno zalagati za poboljšanja koja ponovno podižu ljestvicu. To je ono što smo učinili s novim 750S, a mala težina, performanse V8 motora i izvanredne dinamičke sposobnosti kombiniraju se kako bi pružili iskustvo vožnje superautomobila koje dostiže nove visine, s doista uzbudljivim razinama emocionalne povezanosti.” Michael Leiters, izvršni direktor, McLaren Automotive

Sa svim dostupnim odabranim opcijama od ugljičnih vlakana i lagane mase, coupe teži 1275 kg u najlakšem obliku, što daje omjer snage i težine vodeći u segmentu od 579 KS po toni. To je nevjerojatnih 190 kg manje od najbližeg konkurenta i daje prednost u omjeru snage i težine od 22 KS.

750S Spider dizajniran je s istim fokusom na smanjenje težine. Sadrži sklopivi tvrdi krov (RHT), sustav zaštite od prevrtanja i prilagođenu stražnju gornju strukturu monokoka izrađenog od ugljičnih vlakana, ali takva je snaga monokoka od ugljičnih vlakana da nije potrebno dodatno pojačanje.

Novi 750S vozi u pratnji 4,0-litrenog V8 sklopa s dva turbopunjača sa snagom od 740 KS i pruža nevjerojatne performanse, uz 750S koji može ubrzati do 100 km/h za 2,7 sekundi i 200 km/h za 7,2 sekunde (Spider 7,3 sekunde). Ovo je brže od najbližeg konkurenta u obje mjere. Ubrzanje u stupnju prijenosa pojačano je optimiziranim prijenosom i revidiranom strategijom kontrole kickdown. Najveća brzina je 330 km/h, kod obje izvedbe.

Foto: McLaren

McLarenov povezani hidraulički ovjes Proactive Chassis Control, koji je poznat po kombinaciji precizne kontrole karoserije s kompatibilnom vožnjom, sada je još bolji u novom obliku PCC III. Sustav nove generacije pruža još više razine performansi ovjesa i sastavni je dio izvanrednih dinamičkih sposobnosti modela 750S.

Opruge ovjesa mekše su sprijeda i čvršće straga nego u 720S, što zajedno s rekonfiguracijom pasivnih i aktivnih elemenata sklopa ventila po mjeri i novim pristupom ugađanju ovjesa.

Kombinirane promjene hardvera i softvera napravljene za PCC III znače da je dinamička širina 750S čak i veća od njegovog prethodnika.

Cijena na američkom tržištu od 324.000 dolara za Coupe i 345.000 dolara za Spider. Dostupan je ako vas zanima, odmah za narudžbu kod ovlaštenih trgovaca. Najbliži nam u Zurichu.

Jamstvo za vozilo McLaren 750S traje 3 godine od datuma kupnje, bez ograničenja kilometraže. Trogodišnji planirani plan održavanja/servisa također je uključen kao standard, s normalnim servisnim intervalima za 750S na godinu dana ili 15.000 km. Jamstvo na lak je 3 godine, na vidljivu kozmetičku koroziju 5 godina i na perforacijsku koroziju karoserije 10 godina.

Uz to, 750S ispunjava uvjete za McLarenovo produženo jamstvo, koje je dostupno u razdobljima od 12 ili 24 mjeseca od trenutka prve kupnje do 15. godine starosti vozila.

Foto: McLaren

Autor

Preporučeni sadržaj