RAKETNA Izvedba uz 1430 NM MOMENTA

Mercedes-AMG S 63 E Performance (2023.), 802 KS za najsnažniju limuzinu iz Stuttgarta ikada!

S-klasa je uvijek imala važnu ulogu za Mercedes-AMG sektor. Novi AMG S 63 doslovno pršti od snage (802 KS, 1430 Nm)… 

Prije više od 50 godina, osnivači su već dokazali da mogu pretvoriti luksuznu limuzinu u vrlo sportsko vozilo. Marka performansi i sportskih automobila iz Affalterbacha postavila je svoju prvu prekretnicu 1971., s Mercedes-Benzom 300 SEL 6.8 AMG. Danas novi Mercedes-AMG S 63 E Performance s AMG hibridnom tehnologijom ponovno postavlja mjerilo u segmentu. Model E Performance kombinira AMG 4,0-litreni V8 biturbo motor s hibridnim pogonskim sklopom specifičnim za AMG i novim stupnjem proširenja AMG baterije visokih performansi (HPB). Novi HPB 150 temelji se na visokoučinkovitim i izravno hlađenim baterijskim ćelijama dobro poznatog HPB 80. Sadržaj energije povećava se sa 6,1 u HPB 80 na 13,1 kWh u HPB 150. To povećava potpuno električni domet na 33 kilometra.

Fokus pogonskog sklopa je, međutim, manje na električnom dometu, a više na najboljim performansama u klasi. S 590 kW (802 KS) snage sustava i 1430 Nm okretnog momenta sustava, limuzina postavlja nove standarde u segmentu. Ubrzanje od 3,3 sekunde do 100 km/h i opcijska najveća brzina od 290 km/h naglašavaju vrhunske, dinamične vozne performanse. Sustavi kao što su ovjes AMG Ride Control+, stabilizacija prevrtanja AMG Actove Ride Control i upravljanje stražnjom osovinom kao standard osiguravaju širok raspon između dinamike vožnje i udobnosti.

“S-klasa je oduvijek imala posebno značenje za nas. Sad već davne 1971. proslavila je marku AMG preko noći svojim legendarnim pojavljivanjem u 24-satnoj utrci Spa. To je nedvojbeno bio važan kamen temeljac za naš uspon odjela sportskih automobila s globalnim značajem. S E Performance sada otvaramo novo poglavlje: Nikada prije luksuzna limuzina nije tako savršeno kombinirala najbolje performanse u klasi s vrhunskom udobnošću i gotovo tihom električnom vožnjom. Na ovaj način, mi otvaramo horizonte vrlo zahtjevnim skupinama koje vide Mercedes-AMG kao vrhunski luksuzni brend 21. stoljeća. S najsnažnijom S-klasom svih vremena, međutim, ne idemo samo svojim tehničkim putem, kao što je karakteristično za AMG, već i ostavljamo snažnu vizualnu izjavu. Po prvi put, S-klasa limuzina također ima našu rešetku hladnjaka specifičnu za AMG, tako da je povezanost s markom bliža nego ikad prije.”
rekao je Philipp Schiemer, predsjednik Upravnog odbora Mercedes-AMG.

“S našom jedinstvenom E Performance izvedbom u AMG S-klasi također postavljamo još jednu tehnološku prekretnicu u elektrifikaciji u ovom segmentu. Naša baterija visokih performansi koristi se u S 63 sa znatno većim kapacitetom od dosad poznatog, što povećava električni domet. Izvedba hibridnog rasporeda s motorom s unutarnjim izgaranjem sprijeda i električnom pogonskom jedinicom na stražnjoj osovini ne samo da nudi vrhunsko iskustvo vožnje, već i značajno povećava učinkovitost. Optimizirana raspodjela težine, najbolje moguće iskorištavanje okretnog momenta i vrlo responzivna isporuka snage obećava dinamiku vožnje i profinjenost vožnje na najvišoj razini. Osim tehnički sofisticiranog pogonskog sklopa, također smo povukli sve korake s ovjesom kako bismo postigli najveću moguću razliku između udobnosti i dinamike vožnje. Na primjer, kombinacija zračni ovjes, upravljanje stražnjom osovinom i aktivna stabilizacija prevrtanja ugrađeni su po prvi put u AMG S-klasa.” dodao je Jochen Hermann, tehnički generalni direktor Mercedes-AMG.

Foto: Mercedes-Benz

Novi AMG S 63 dostupan je za narudžbu, a očekuje se u domaćim salonima krajem zime.

Foto: Mercedes-Benz

Tehnički podaci

Mercedes-AMG S 63 E PERFORMANCE

Hybrid sistem
Pogonski sustav benzinski motor + električni motor na stražnjoj osovini
Sinergijska snaga kW/KS 590/802
Ukupan moment Nm 1430
Kapacitet baterije kWh 13,1
Doseg km 33
Broj cilindara 8/V
Obujam cc 3982
Snaga benzinskog motora kW/KS 450/612
Najveća snaga pri o/min 5500-6500
Moment benzinskog motora Nm 900
Najveći moment pri  o/min 2500-4500
Kompresija 8.6:1
Sustav Direktno ubrizgavanje, 2 turbo punjača
Električni motor
Tip Sinkroni
Snaga kW/KS 140/190
Moment Nm 320
Power transmission
Pogon  Varijabilni, AMG Performance 4MATIC+
Prijenos AMG SPEEDSHIFT MCT 9G
Ovjes
Prednja osovina AMG RIDE CONTROL+ zračni ovjes
Stražnji ovjes AMG RIDE CONTROL+ zračni ovjes
Kočnice AMG high-performance kompozitni sistem braking system, prednje  400×38 mm, stražnje 380×32 mm
Naplatci prednje 9.5Jx20H2 ET33.5 | stražnje 10.5Jx20H2 ET50
Gume prednje 255/45 ZR20 | stražnje:  285/40 ZR20
Dimenzije i težina
Međuosovinski razmak mm 3216
Duljina/širina/visina mm 5336/ 1921/ 1515
Krug okretanja m 12.3
Prtljažnik l 305
Masa vozila kg 2595
Nosivost kg 550
Spremnik / rezerva l 76/12
Performanse, potrošnja, emisije
0-100 km/h s 3.3
Najveća brzina km/h 250 (el.limitirana) 290 km/h (doplata paketa)
Potrošnja (kombinirano) l/100 km 4.4
CO2 g/km 100
Električna potrošnja  kWh/100 km 21.4

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo