Štovatelji Mercedes-Benza i obožavatelji autoindstrije sigurno dobro znaju za priču u kojoj je na testiranju tada potpuno novog modela iz Stuttgarta došlo do prevrtanja vozila…
Događaj u kojem je automobil završio na krovu, u konačnici je donio puno toga dobroga za automobilski svijet. Podsjetimo, Robert Collin, švedski novinar na testu izbjegavanja sjevernog jelena prevrnuo je na krov A-klasu.
Ne treba ni govoriti kako je to izazvalo skandal, jedan od značajnijih u povijesti autoindustrije. Ugled Daimlera bio je prilično poljuljan, pa su inženjeri iz Mercedes-Benza u najkraćem mogućem roku ponudili riješenje. Konkretno, udaljenost podnice od podloge smanjili su za 9 mm, proširili trag stražnjih kotača za 18 mm, učvrstili opruge i ukrutili amortizere. A-klasa dobila je i nove i selen blokove, te 15-colne naplatke i niskoprofilne gume 195/50 i ono najvažnije, kompaktni model dobio je ESP u serijskoj opremi.Riješili su problem dinamičke stabilnosti i sigurnosti, dok je razina udobnosti značajno pala.
Zato smo s posebnim zanimanjem španjolske km77 ekipe pogledali test, koji je podsjetio na traumu koju su Nijemci u jednom trenutku prošli.
Foto: Screenshot