RIJETKA INAČICA A KLASE

Mercedes-Benz A160 Edition Hakkinen sa kraja devedesetih godina na prodaju, malo poznati primjerak broji svega 215 kilometara!

Mercedes-Benz A klasa (W168) svjetlo dana ugledala je 1997., no za ovu je inačicu malo ljudi znalo…

Mercedes-Benz A klasa interne oznake W168 je najmanji auto sa srebrnom zvijezdom na nosu,a predstavljen je 1997. kao svjetsko čudo i najrevolucionarniji auto u povijesti. Naravno, poznat je i iz razloga što je u studenome te godine umalo sve pretvorio u katastrofu (poznati test izbjegavanja sjevernog losa pošao je dramatično po krivu). Međutim, ni to nije spriječilo dobru prodaju i posebne inačice ovog modela, stoga je pred nama A160 Edition Hakkinen koja je predstavljena u čast uspjeha u Formuli 1. Konkretni primjerak sišao je s proizvodnih traka 1999. godine, a njegova cijena sada iznosi priličnih 44.900 eura. U čemu je kvaka? Krenimo redom!

Iznos koji treba izdvojiti je priličan iz razloga što automobil nosi ime po kultnom F1 vozaču Miki Hakkinenu, čovjeku koji je nadmašio legendarnog Michaela Schumachera te je osvojio titule u poretku vozača 1998. i 1999. godine. Tom je u čast na Sajmu automobila u Essenu 1998. godine za F1 vozača Mike Hakkinena predstavio ovo posebno izdanje, a A klasa je proizvedena u samo 125 primjeraka. Edition Hakkinen lakiran je u boje tadašnjih Mercedes-McLaren bolida.

Dakle, karoserija sive boje, a detalji su crne i crvene boje. Na prednjim vratima je ispisano prezime vozača uz zastavu njegove zemlje, a ispušni sustav ima dva završetka. Tu su i AMG felge s niskoprofilnim gumama veličine 17 inča.

Interijer je, doduše, za današnje pojmove pomalo kičast; obilje crvenih detalja. Međutim, koža je Designo, a tu je i Bose ozvučenje sa CD changerom te grijanje sjedala. Specijalne inačice ovih modela nudile su se sa standardnim motorima, stoga ispod poklopca motora diše atmosferski 1.6 benzinac sa 102 KS i 150 Nm okretnog momenta. Nudio se sa ručnim ili automatskim mjenjačem, a konkretni primjerak broji svega 215 prijeđenih kilometara! Isporučen je u Rimu 1999. godine prvom vlasniku, a većinu svog vijeka je proveo u auto salonima i na izložbama. Ovo je uistinu pravi kolekcionarski primjerak, a cijena ovog modela to itekako potvrđuje. Ponudu možete pogledati ovdje.

Autor: Juraj Kamber Grahovac

Foto: Mechatronik

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin