S tehnologijom koja je proizašla izravno iz Formule 1, najnovija generacija Mercedes-AMG C 43 4MATIC postavlja nove standarde, inovativna pogonska rješenjaka tako sad krase limuzinu i karavan…
Nakon premijere u Mercedes-AMG SL 43, novi AMG 2,0-litreni četverocilindrični motor, prva serijska jedinica na svijetu koja ima električni turbopunjač ispušnih plinova, sada se također koristi u C-Klasi. Novi oblik turbo punjenja jamči posebno spontan odgovor u cijelom rasponu okretaja i tako nudi još dinamičnije iskustvo vožnje.
Turbopunjač se pokreće preko 48-voltnog električnog sustava, koji također napaja remenski pokretač-generator (RSG). U Mercedes-AMG C 43 4MATIC novi motor garantira snagu od 300 kW (408 KS) i, u određenim situacijama vožnje, može zatražiti kratko dodatno pojačanje od 10 kW (14 KS), upravo iz RSG-a. Standardno upravljanje stražnjom osovinom, stalni pogon na sve kotače AMG Performance 4MATIC sa stražnjom raspodjelom okretnog momenta, mjenjač AMG SPEEDSHIFT MCT 9G s mokrom start-off spojkom i ovjes AMG RIDE CONTROL s prilagodljivim sustavom prigušivanja također doprinose dinamičnosti vozačkom iskustvu.
U skladu s tim, značajke specifične za AMG u opremi i dalje su ostale prepoznatljive, na dizajnu eksterijera i interijera.
Novi AMG igrač stiže već sredinom srpnja…