Mercedes-Benz GLS (2019.) sprema se odmah napasti BMW X7 .

Treća generacija najvećeg SUV-a s ‘Trokrakom zvijezdom’ u top-gun verziji sa 612 KS postaje Babaroga u klasi, plug-in hibrid siguran, dizelaš upitan (vjerojatno ipak stiže 6-cilindarski OM 656)
Najveći i najmoćniji SUV (ili ako hoćete ‘crossover’) u karijeri je promijenio i proizvođača i ime. Startao je, naime 2006. kao GL, u koncernu DaimlerChrysler. Model druge, još uvijek aktualne generacije došao je krajem 2012, s oznakom GL, a matična je  tvrtka, od 2007., Daimler AG. Redizajnom iz 2015. postaje GLS.Početkom 2019., na salonu NAIAS 2019 (ne slučajno, jer je prvenstveno namijenjen američkom, potom kineskom i europskom tržištu) stiže model treće generacije, o čemu piše Autozeitung.de. Stvara se na novoj MHA platformi, na kojoj je već napravljen aktualni model E-klase, a izravno je usmjeren na novi krovni bavarski model BMW X7. Bit će blago produžen (513 cm), proširen (194) i snižen (182 cm), a najveći će dobitak biti što će korištenjem visokočvrstih čelika, kompozitnih materijala i aluminija masa, koja kod sadašnjeg modela iznosi 2455 do 2580 kg biti reducirana za čak 200 kg. U tom smislu je i ‘downsizing’ pod haubom, jer najsnažniju verziju Biturbo 5.5 V8 zamjenjuje Biturbo 4.0 V8 nabijen na čak 612 KS, u kombinaciji s automatskim mjenjačem 9G-Tronic i integralnim pogonom 4MATIC, koji uvodi vektoriranje snage na stražnjoj pogonskoj osi.Adut će biti plug-in hibridna verzija, a sudbina dizelaša je neizvjesna. Po našoj procjeni 60/40 da će ipak, nova redna 6-cilindarska verzija OM 656 ipak biti u ponudi. I ova Mercedes-Benzova offroaderska ‘misija’, a novi će se GLS, kao i dosadašnji, proizvoditi u američkom Tuscalosa (Alabama), osuđena je na – uspjeh!Ilustracija: Autozeitung.de


Komentari

loading...