SKREĆE DOBRO, ALI...

Mercedes EQS na testu izbjegavanja sjverenog jelena, električna krstarica je dovoljno uvjerljiva?

Novi pojam luksuza iz Stuttgarta na teškom testu, kod španjolske ekipe…

Testirani Mercedes-Benz EQS od strane km77 ekipe, bio je opremljen opcijskim upravljanjem na sva četiri kotača, koji stražnje kotače može okretati za maksimalno 10 stupnjeva.

Prvi prolaz poslužio je vozaču da se prilagodi i upozna s osobitostima EQS. Shvatio je da volan nije potrebno pomicati puno, niti vrlo brzo, budući da rotacija stražnjih kotača jasno pomaže automobilu da promijeni smjer. Ovaj prvi prolaz nije završen na zadovoljavajući način, dijelom i zbog velike brzine. Način vožnje je bio Comfort, iako se ovjes tijekom vježbe ukrutio, budući da su amortizeri promjenjivog tipa.

Maksimalna brzina kojom je vozač mogao ispravno izvesti manevar bila je 72 km/h, što je prilično mala brzina. Cijelo vrijeme EQS je reagirao na uzoran način, budući da nije skrenuo s puta kojim je vozač namjeravao, a karoserija se nije pretjerano pomicalo. Brzina na izlazu je bila relativno visoka u odnosu na ulaz, što pokazuje da elektronička pomagala za stabilnost nisu pretjerano djelovala…

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj