Laureus je, u partnerstvu sa SportsPro, proglasio Nissan jednom od društveno najutjecajnijih marki na svijetu u svom inauguracijskom indeksu Laureus Sport for Good.
Ovakva analiza posvećena brendovima koji u pružanju pozitivnog društvenog i ekološkog učinka kroz sport, globalni indeks prepoznao je Nissan kao jedinu automobilsku marku zbog doprinosa održivosti u transportnoj industriji. Nissanovo priznanje pripisuje se posvećenosti marke izgradnji pravednog društva, smanjenju ekološkog otiska sporta i rastu gospodarstva sportske industrije kroz sport za dobre kampanje.
Indeks je prepoznao Nissanov pozitivan utjecaj na sport, a Formula E predstavlja idealno poligon za testiranje Nissanove elektrificirane budućnosti. Istaknuta je posvećenost marke potpuno električnoj seriji, a Nissan je svojim sudjelovanjem u prvenstvu potaknuo potrošače na prihvaćanje električnih vozila (EV). Nissan je također hvaljen zbog svog održivog rješenja u Johan Cruijff Areni u Amsterdamu, domu nizozemskog nogometnog diva – Ajax. Nissan je surađivao s partnerima na opskrbi baterija za električna vozila drugog vijeka kako bi stvorio najveći europski sustav za pohranu energije instaliran u areni.
Foto: Nissan