TEST VOŽNJE U TIJEKU

Nissan Qashqai (2021.), nova generacija dobiva nove motore i stiže već na ljeto?

Novi Qashqai dobit će dva potpuno nova pogonska sklopa, uključujući 12V blagi hibrid i debitanta iz e-POWER postave…

Potpuno novi Nissan Qashqai nudi beskompromisnu kombinaciju dinamičnih performansi, profinjenog pogonskog mehanizma s ​​učinkovitom potrošnjom goriva.

Podržavajući Nissanov cilj da do FY23 postigne 50% elektrificirane prodaje u Europi, novi Nissan Qashqai neće biti dostupan samo s 1.3 DiG-T benzincem (140 i 158 KS) opremljenim blagom hibridnom tehnologijom, već predstavlja i europski debi e-POWER tehnologije, inovativnog Nissana i nagrađivanog pogonskog sklop koji crpi tehnologije iz pionirskog električnog vozila Nissan LEAF.

Sustav e-POWER za New Qashqai posebno je razvijen za model kako bi udovoljio strogim zahtjevima europskih vozača. Qashqai s e-POWER tehnologijom ne samo da ostvaruje visoku razinu učinkovitosti goriva i niske emisije CO2, već također reagira i snažno ubrzava.

S inačicama 2WD i 4WD, 6-stupanjskim ručnim ili novim Xtronic CVT mjenjačima i čisto električnim motorom, zahvaljujući e-POWER “usluzi”, potpuno nove opcije pogonskog sklopa udovoljavaju svim potrebama kupaca, a užitak u vožnji neće izostati.

„Kupci s pravom zahtijevaju učinkovitija vozila, ali žele i ugodno iskustvo vožnje. Električna vozila nude veliko zadovoljstvo u vožnji, a kupci vole trenutni moment i kontinuirano ubrzanje koje isporučuju. Usvajanjem 100% elektromotornog pogona s e-POWER podrškom, u novom elektrificiranom Qashqaiju, kupci mogu uživati ​​u prednostima EV vožnje, bez obzira na domet ili pristup infrastrukturi za punjenje, “rekao je Marco Fioravanti, jedan od potpredsjednika, Nissan Automotive Europa.

Blagi hibridni sustav 12V ALiS (napredni sustav s litij-ionskim baterijama) dostupan na novom Qashqaiju je pristupačnija hibridna tehnologija koja pruža pomoć pri okretaju okretnog momenta, produženo zaustavljanje u praznom hodu, brzo ponovno pokretanje i zaustavljanje kočenja (samo CVT), s poboljšanjima u pogledu potrošnje goriva i ispuha CO2 (-4 g/km).

Pozitivan učinak upravljanja energijom blagog hibrida na CO2 konkurentan je i 1,3-litrenom sklopu donosi više snage i okretnog momenta, što će biti važan adut među ljutom konkurencijom. Zanimljivo, blagi hibridni sustav ALiS dodaje samo 22 kg ukupnoj masi vozila.

Pri usporavanju, energija se regenerira i pohranjuje u litij-ionsku bateriju. Ova se nabijena energija tada isporučuje tijekom zaustavljanja u praznom hodu, prilikom održavanja brzine (samo CVT verzije) i kao pomoći pri dodatnom momentu.

Pri zaustavljanju, pri brzinama manjim od 18 km/h i kad se ‘zakoči’, motor će se ugasiti i pohranjena energija koristi se za napajanje električne opreme vozila. To omogućuje produženje zaustavljanja motora i smanjenje potrošnje goriva.

Pri ubrzavanju (između 20 km/h i 12 km/h / 68 km/h), energija u litij-ionskoj bateriji omogućuje motoru da pomogne s dodatnih + 6 Nm okretnog momenta do 20 sekundi. To pomaže smanjiti napor okretnog momenta na motoru i poboljšava, odnosno smanjuje potrošnju goriva.

Cijeli prikaz i rad sustava, vozač će biti u prilici pratiti preko 12″ TFT intuitivnog zaslona.

Početak prodaje e-POWER izvedbe očekuje se u prvim mjesecima 2022.

foto: Nissan

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin