KRALJ MALIH PARKINGA

Nissan Sakura EV (2022.), micro kombi u potpuno električnom izdanju samo za Japance

Nissan je danas u Japanu predstavio potpuno novo električno mini vozilo Sakura. Prodaja najnovijeg dodatka liniji električnih vozila trebala bi početi na tržištu tijekom ljeta…

Nazvana po kultnom japanskom cvijetu trešnje, pristupačna cijena Sakure pruža veći izbor potrošača na tržištu električnih vozila. Izvršni potpredsjednik Nissana Asako Hoshino na predstavljanju je rekao: “Potpuno nova Sakura prati LEAF i Ariyu kao EV za masovno tržište. Vjerujemo da će to promijeniti igru ​​na japanskom tržištu i da će električna vozila učiniti dostupnijima kupcima u Japanu.”

Sakura EV podiže klasu mini-vozila na sljedeću razinu. Njegovo okretno rukovanje i radijus okretanja od 4,8 metara omogućuju vozačima da s lakoćom izvode manevre. Unatoč svojoj veličini, Sakura ima prostranu unutrašnjost i veliki domet vožnje, što je čini savršenom za svakodnevne potrebe vožnje kao što su putovanje na posao i kupnja. Također sadrži ProPILOT Park, automatizirani sustav dizajniran da olakša parkiranje i učini vožnju ugodnijom.

Sakura ima trenutnu, glatku snagu i tišinu koju zapravo najviše i volimo kod električnih vozila. Opremljen naprednom tehnologijom upravljanja i motorom koji proizvodi 47 kW i 195 Nm okretnog momenta, Sakurino brzo i ravnomjerno ubrzanje uključenja na bržim trasama odrađuje bez problema. U međuvremenu, tehnologija koju je Nissan njegovao kroz razvoj Leafa, tijekom više od desetljeća omogućila je Sakuri najvišu razinu tišine u kabini u klasi mini-vozila.

Tri načina vožnje — Eco, Standard i Sport — pružaju optimalne performanse za različite situacije. Koristeći e-Pedal Step, vozač može usporiti glatko i ravnomjerno otpuštanjem papučice gasa – radnja koja također puni bateriju regenerativnim kočenjem. Sakurina brzina se može modulirati samo pomoću papučice gasa. To čini vožnju ugodnijom na gradskim ulicama, gdje su potrebna ponovljena ubrzavanja i usporavanja, te na snijegom prekrivenim cestama koje zahtijevaju glatko usporavanje.

Osim toga, Sakurino nisko težište poboljšava stabilnost i nudi vrhunsku udobnost u vožnji na neravnim cestama.

Sakura je opremljena najsuvremenijom litij-ionskom baterijom koja se dokazala u Leafu. Zahvaljujući posebnom načinu slaganja svojih ćelija, baterija je kompaktna, što Sakuri omogućuje prostranu unutrašnjost. Ipak, nudi domet do 180 km, što ga čini savršenim za svakodnevnu upotrebu. Baterija se također može koristiti kao mobilni izvor energije tijekom nužde i osigurati dnevnu potrošnju električne energije na kućnoj utičnici.

Ovaj simpatični model vozit će samo japanskim prometnicama.

Foto: Nissan