Nova Mazda3 otkrivena i u Pragu, na europskoj pretpremijeri, bili smo tamo…

Dva tjedna nakon globalnog otkrivanja na salonu u Los Angelesu, tvrtka iz Hiroshime medijima i trgovcima iz središnje i jugoistočne Europe predstavila je četvrtu generaciju svog uspješnog kompakta, koji vrhunskom tehnologijom i filigranskom izvedbom želi zasjeniti nadolazeći Golf VIII
Odavno Mazda nije podgrijavala javnost nekim modelom, kao potpuno novom ‘trojkom’. Nedavno smo je vidjeli pod reflektorima u Los Angelesu, a sad smo bili u Pragu, gdje je prvi put pokazana na Starom kontinentu. Premijera je održana u spektakularnom Vinohradský paviljonu, uratku poznatog arhitekta Antonín Tureka i izgrađenom 1903. godine. Zgrada je korištena kao tržnica sa 100 štandova za prodaju namirnica. Zatvorena je osamdesetih godina i izgorjela 1986. Zahvaljujući skupini entuzijasta starog Praga, zgrada je postala kulturnom baštinom. Nakon obnove, 2003. održan je Designblok (međunarodni festival dizajna), a zgrada je nagrađena nagradom Grand Design. Danas tamo stoluju moda i dobra hrana i kapljica.- Kako započinjemo novo poglavlje u Mazdi, misija naše potpuno nove Mazde3 je zadiviti i oduševiti kupce. Mazda3 je povijesno snažan model u našoj regiji; ova naša četvrta generacija nesumnjivo će i dalje podržavati našu ambiciju jačanja privlačnosti našeg branda i povećanje broja novih vozača Mazde na našem rastućem tržištu!, pred otkrivanje novog kompaktnog igrača je istaknuo David McGonigle, regionalni direktor Mazde Središnja i jugoistočna Europa.Model četvrte generacije nastavlja uspješan razvojni put kojim je prije pet godina krenuo prethodni model. Unatoč tome što dijele isto ime, Mazda3, modeli hatchback i sedan imaju sasvim različite osobnosti. Dizajn hatchbacka je dinamičan, dok je sedan naglašeno elegantan. Na žalost, nismo imali priliku vidjeti i sedan izvedbu. Ona je kod Mazde tradicionalno vrlo uspjelog dizajna i popularna među kupcima, za razliku od dobrog dijela konkurenata kojima prtljažnik izgleda kao neprirodno zavareni sanduk. Iznutra je prepoznatljiva, a opet potpuno nova. Izuzetno moderan izgled oduševljava jednako kao i vrlo ugodni materijali, vrlo precizna izrada i bolja ponuda prostora nego ranije.U međuvremenu, i temeljni atributi performansi podignuti su na novu razinu. Sljedeća generacija arhitekture Skyactiv omogućuje vozačima da maksimalno iskoriste svoj prirodni osjećaj ravnoteže, a najnoviji SKYACTIV-X, SKYACTIV-G i SKYACTIV-D motori nude uglađenost i linearnu kontrolu snage u svim uvjetima vožnje.Dolazak potpuno nove Mazde3 označava početak nove generacije Mazda automobila koji će, prema najavama, osim atraktivnog vanjskog i unutarnjeg dizajna i izrade koja koketira s premiumima, donijeti nove dimenzije zadovoljstva u vožnji.Prodaja novog modela krenut će na globalnom tržištu – počevši od Sjeverne Amerike – početkom 2019.  Najnoviju verziju Kodo dizajnerske teme objasnio je Bahram Patraw, dizajner Mazde u Europskom centru za istraživanje i razvoj u Oberurselu, Njemačka. Kako je rekao u svom izlaganju, nova Mazda3 usvaja zreliju interpretaciju Kodo dizajna koja utjelovljuje suštinu japanske estetike i podiže dizajn automobila na razinu likovne umjetnosti. Snažan i zavodljiv izgled hatchbacka ima trajnu vizualnu privlačnost koja treba evocirati osjećaj uzbuđenja. Dok cjelokupni dizajn predstavlja jednostavnu formu, suptilna uleknuća unose život u tu formu izmjenom svjetla i odsjaja koji se pretaču preko površine karoserije. Rezultat je bogatiji i moćniji izraz vitalnosti nego onaj viđen na prethodnim Kodo-modelima.Kota Beppu, voditelj programa nove Mazde3, objasnio nam je glavne tehnološke značajke i proces razvoja automobila. Tema razvoja bila je ‘Objekt univerzalne želje’. Izrada automobila koji bi izazvao žudnju u bilo kojoj osobi zahtijevao bi stvaranje nove do sada nepoznate vrijednosti. – Krenuli smo da to postignemo primjenom naše filozofije u kojoj je čovjek u središtu svega za dramatična poboljšanja u svakom području: dizajnu, vožnji, kod buke i vibracije, ekološkog učinka i kvalitete, zaključio je.


Komentari

loading...