Potpuno je jasno da sigurnost u prometu nikada neće dosegnuti svoju stopostotnu učinkovitost

Nova studija otkriva nepouzdanost naprednih sustava pomoći

Nova studija iz Američke automobilske asocijacije (AAA), pokazuje da sustavi pomoći vozaču koji su dostupni u današnjim vozilima trebaju raditi ispravno. Istraživači su otkrili da ovakvi sustavi imaju problema svakih 12 kilometara u toku od 6440 kilometara u stvarnom vremenu. Prema studiji ovi su sustavi daleko od 100% pouzdanih.

AAA je više puta otkrio kako sustavi aktivne pomoći u vožnji ne postižu željeni rezultat, posebno u stvarnim scenarijima, rekao je Greg Brannon, direktor automobilskog inženjerstva i industrijskih odnosa za AAA. Proizvođači moraju aktivno raditi na pouzdanijoj tehnologiji, uključujući poboljšanje pomoći pri održavanju traka i pružanje adekvatnijih upozorenja. pa smo podijelili podatke, analize istraživanja i preporuke s liderima u proizvodnji tih sustava.

Druga studija iz početka ove godine otkrila je da će samo jedan od 10 vozača vjerovati autonomnom vozilu. Iako danas takva vozila nisu u potpunosti dostupna, budući sustavi oslanjat će se na današnje sustave za pomoć vozaču. Vjeruje se da proizvođači automobila moraju usavršiti tehnologiju što je više moguće prije nego što ih predstave u većem broju vozila kako bi osvojili potrošače sa samovozećim tehnologijama.

Studija je otkrila 76% grešaka na javnim cestama koje su uključivale sustav za zadržavanje traka. Ispitivanje na poligonu pokazalo je da ovi sustavi rade dobro. Međutim, simulacija je pokazala da sustav nije prepoznao vozilo na kolniku, pri čemu je došlo do sudara u 66% slučajeva, dok prosječna brzina udara bila je 40 kilometara na sat.

Istraživanje je završeno korištenjem BMW X7, Ford Edge, Cadillac CT6, Subaru Outback i Kia Telluride. Svaki je model imao vlastite sustave pomoći vozačima kao što su Cadillac Super Cruise, BMW-ov Active Assistant Professional i Fordov Ford Co-Pilot 360.

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj