ČVRSTA POVEZNICA I LJUBAV

Fiat radi sjajan posao u Brazilu, novi 500 spreman osvojiti drugi dom talijanske marke

Advertisements

Kultni model 500 nastavlja svoje putovanje oko svijeta i sada stiže u Brazil…

Predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu održano je pre samo nekoliko sati, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta, koji je započeo pre mjesec dana kada je debitirao u Izraelu. Olivier Francois, direktor Fiata i direktor marketinga kompanije Stellantis, sudjelovao je u prezentaciji nacionalnim medijima i mreži distributera, putem video poruke iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, „koljevke“ modela Novi 500.

„Čast mi je biti dio ovog važnog dana na kojem Novi 500 premijerno nastupa u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol Fiata, nakon njegovih prvih koraka izvan Europe u obližnjem Izraelu,“ rekao je Francois, te dodao:. „Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu povijest brenda Fiat u Brazilu, a dvije stvari ga čine posebnim. Prvo, Brazil je drugi dom za Fiat. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tijekom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kojem Fiat ima udio od 22%. Drugi razlog je što smo baš ovdje, prije više od 40 godina, počeli razvijati Flex-Fuel tehnologiju za korištenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i puta,“ nastavio je Fransoa. „Model 500 je simbol promjena: stvoren je tako da preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u njegovanju lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je naš cilj.“

Brazil je drugi dom za Fiat, gdje je lider na tržištu

Brazil je najveće tržište talijanske marke izvan Europe. Trenutno je lider u prodaji sa udjelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu, djelomično zahvaljujući friško predstavljenim modelima, koji su imali izuzetne rezultate. Prije svega novi Strada pick-up, koji je osvježen prošle godine, odmah je imao uspjeha, postavši najprodavanije vozilo u Brazilu. Fiat Toro, SUV srednje veličine koji je osvježen prošlog travnja, osvojio je javnost i zabilježio povećanje prodaje od 25% u odnosu na prethodnu generaciju. A sada je štafeta predana modelu Novi 500, koji će biti dostupan ondje s paketom opreme Trim, u kompaktnoj verziji, s pomoćnim sistemima nivoa 2, ADAS sistemom, brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10,25 inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.

Foto: Fiat

Autor