Novi Peugeot 208, futuristički i mladenački, nova zvijezda B-segmenta

Atraktivna i funkcionalna izvedba s benzincima od 75, 100 i 130 KS te turbodizelašem od 100 KS, ručnim i EAT8 automatskim mjenjačem, električni e-208 u ponudi odmah od starta
U B segmentu koji sve više stremi k standardizaciji, nauštrb zadovoljstva ili mladenačkog duh, francuska marka, novim modelom Peugeot 208, radi veliki iskorak.Zato što se upotreba vozila mijenja, zato što energetski prijelaz predstavlja istinsku priliku, novi Peugeot 208 već pri svojem lansiranju nudi tri različite mogućnosti izvora energije  benzin, dizel ili struju. Linija karoserije više ne diktira upotrebu vozila!Ova nova generacija modela Peugeot 208, koja se savršeno uklapa u strategiju prelaska u više tržišne segmente marke, prepoznatljiva je po svojem inovativnom dizajnu koji sa sobom donosi mladenački duh i energiju.Dizajn je prepoznatljiv i stilski da mu nisu potrebni kromirani elementi, čime se otkriva snaga ekspresivna dizajna i ugodnih proporcija. Ovaj se model zaista nalazi u samom središtu prelaska u više tržišne segmente marke Peugeot.    Duži, širi i niži od trenutačnog modela Peugeot 208, ova nova generacija otkriva prepoznatljivu liniju karoserije i posreduje sportski karakter zahvaljujući svojim jasnim, markantnim linijama. Jasan dašak senzualnosti također se posreduje široko izvedenim krilnim elementima i ukupnim linijama karoserije – čime se postiže diskretna ravnoteža između decentnog i robusnog.Nadahnut konceptualnim vozilom Peugeot Fractal, novi model Peugeot 208 profitira od nove, revolucionarne generacije sustava Peugeot i-Cockpit®, neizostavna dijela DNK-a marke Peugeot koji je svoje sljedbenike pronašao među više od 5 milijuna vozača. Peugeot i-Cockpit® u novom modelu Peugeot 208 sadrži jednaku, besprijekornu 3-stupanjsku ergonomičnu strukturu koja se može pronaći kod drugih modela u ponudi. Osim prepoznatljiva, originalna stila, novi Peugeot 208 također utire nove putove s novom generacijom sustava Peugeot i-Cockpit© s 3D head-up zaslonom i cijelim nizom sustava potpore, značajki koje su inače rezervirane za više tržišne segmente.Temelji se na najnovijoj generaciji platforme za vozila CMP (Common Modular Platform, odnosno zajednička modularna platforma) koncerna PSA. Namijenjena segmentima B i C, ova nova osnova za vozila upotpunjuje EMP2 (Efficient Modular Platform, odnosno učinkovitu modularnu platformu).Kao što joj već ime daje naslutiti, platforma CMP može se prilagoditi u pogledu dimenzija i varijanti motora. Obuhvaća sve vrste pogona te će kupcima omogućiti odabir njihova preferiranog tipa pogonskog sklopa, bez obzira na to žele li motor na unutarnje izgaranje (benzinski ili dizelski) ili električni motor.Ekonomičnost je bila ključna riječ tijekom cjelokupne faze razvoja. Ova platforma pomaže ograničiti emisije CO2 novog modela Peugeot 208 zahvaljujući: smanjenju mase (30 kg manje u usporedbi s platformom F1), poboljšanoj aerodinamici (ravna podnica vozila, elektronički upravljani otvori za zrak), smanjenom otporu pri kotrljanju (gume klase A, smanjeno trenje ovjesa), optimizaciji pogonskog sklopa (poboljšana izlazna snaga izgaranja, smanjenje obujma, smanjeno mehaničko trenje, proširenje sustava mjenjača i generalizacija sustava Stop & Start).  Platforma CMP također osigurava veću razinu udobnosti i sigurnosti: veći akustički i toplinski komfor u vozilu, manje razine vibracija, sustavi potpore koji su inače rezervirani za više tržišne segmente i u potpunosti novi u B segmentu.Novi Peugeot e-208 nudi živahan, stimulirajući doživljaj vožnje sa svojim 100-postotnim električnim motorom koji je dostupan od lansiranja: električni motor sa 100 kW (136 KS) koji stvara okretni moment od 260 Nm (dostupan od 0 km/h) za trenutnu reaktivnost, tih motor, s nultom stopom vibracija, tehnološki prikaz na središnjem zaslonu (funkcijski prikaz pogonskog sustava u stvarnom vremenu).Može se opremiti cijelim nizom revolucionarnih benzinskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d i dizelskih motora usklađenih sa standardom Euro 6.d-TEMP. Jedinstvena je ponuda u segmentu B ta što su PureTech 100 i 130 dostupni s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem EAT8.  Benzin, 3-cilindarski, 1.2:PureTech 75 S&S BVM5PureTech 100 S&S BVM6 ili EAT8 PureTech 130 S&S EAT8. Dizel, 4-cilindarski, 1.5: BlueHDi 100 S&S BVM6.Za regije u kojima zahtjevi za normama za ispušne plinove nisu toliko strogi također će biti dostupni motori opremljeni ručnim mjenjačem (BVM6) ili automatskim mjenjačem (EAT6). 

Komentari