Nova Opel Astra sprema se za tržišnu utakmicu, a poseban je adut plug-in hibridni model 1.6 Turbo Hybrid
Premda se ne odriče dizelske tehnologije, Opel Astra šeste generacije, nastala na krilima PSA tehnologije (na kojoj je nastao novi hit Peugeot 308), u okviru novog mega-koncerna Stellantis, sve misli i molitve usmjerava na plug-in hibridne verzije.
Glavni će adut biti model Opel Astra 1.6 Turbo Hybrid. Kompakt iz Rüsselsheima, napravljen na novoj modularnoj platformi EMP2 (Efficient Modular Platform 2), dugačak 4374, širok 1860 i visok 1450 mm, uz međuosni razmak od 2675 mm pokreće se turbobenzincem s direktnim ubrizgavanjem, koji iz 1598 ccm razvija 152 KS pri 6000/min i najveći okretni moment od 250 Nm pri 1750/min.
Sinergijski je turbobenzinskom motoru priključen AC elektromotor najveće snage 81 kW te najvećeg momenta 350 Nm, a ukupna snaga sustava od 182 KS (vršno i više od 200 KS) na prednje se kotače prenosi 8-stupanjskim automatskim mjenjačem Aisin. Ugrađena je litij-ionska baterija kapaciteta 12,4 kW, koja omogućava 73 km umjerene vožnje, uz najveću brzinu od 135 km/h. Kad se naglo doda gas (kick-down) automatski se uključuje benzinski motor.
Time se danima može voziti bez kapi potrošenog goriva, a statistička potrošnja, po WLTP-u, iznosi samo 1,0 l/100 km. Kad se pri startu angažira cjelokupna instalirana snaga (benzinsko-električna), Opel Astra 1.6 Turbo Hybrid do stotke ubrza za 7,6 sekundi, a najveća je brzina 225 km/h.
Cijena na Njemačkom tržištu iznosi 35.800 eura, pa je glavni adut kupnje uz dobivanje poticaja. Računa se da bi uz domaće poticaje Opel Astra 1.6 Turbo Hybrid trebala stajati oko 235.000 kn, uz isporuke od rujna 2022.