Opel Insignia C će koristiti uspješan koncept bratskog modela iz koncerna Stellantis, s maskom koju baštine novi modeli iz Rüsselsheima – Mokka, Astra, u turbobenzinskim i plug-in-hibridnim verzijama od 131 do 360 KS…
Opel nastavlja tržišnu ofenzivu na koncepciji PSA, što je u koncernu Stellantis dobilo novi zamah. Novi model Opel Astra tek se zahuktava, a iz Rüsselsheima stiže najava treće generacije limuzine srednje klase – Opel Insignia. Dobro se podsjetiti, Opel Insignia prve generacije je 2008. zamijenila ne odveć uspješni model Opel Vectra treće generacije i kad je osvojila titulu “Europskog auta 2009. godine”, pomislili smo: u Rüsselsheimu su konačno otkrili formula uspjeha u klasi Passata.
No, solidna i lijepo oblikovana Opelova limuzina dugačka 483 cm, uz vrline pokazala je i mane, prvenstveno straga, a bila je preteška i premalo dinamična. Većinu grešaka ispravio je još uvijek aktualni model Opel Insignia druge generacije iz 2017., koji ozbiljnije konkurira lideru iz Wolfsburga. Sada je došlo vrijeme za model treće generacije, koji nastaje na tehnološkom koncernu uspješnog novog modela Peugeot 508.
Opel Insignia C, u limuzinskoj i karavanskoj izvedenici Sports Tourer, nastaje na zajedničkoj koncernskoj platformi EMP2 a osnovni će motor biti provjereni turbobenzinac s direktnim 1.6 ubrizgavanjem. U blagohibridnoj verziji sa 177 KS te kao plug-in-hibrid s elektromotornom potporom straga, za pogon 4×4 te 225 i 360 KS te dosegom samo na struju od 70 km. Razmatra se i osnovna blagohibridna 3-cilindarska turbobenzinska verzija 1.2 sa 131 KS. Prezentacija se očekuje krajem 2022., a prve se isporuke očekuju početkom 2023.
Naslovna fotografija: Opel