Već s predstavljanjem nove generacije Opel Mokke, Nijemci su nagovijestili promjene…
Opel Mokka najavila je novo doba marke, sve se mijenja, pa tako i oznaka proizvođača.
Svjetski poznata vizura loga nije se pretjerano mijenjala, uostalom zašto dirati nešto što je tako prepoznatljivo?
Toliko poznata munja pojavila se još 1963., kada je premijerno usvojeno takvo grafičko rješenje.
Osvježenje je ovaj put donijelo blage preinake, s tanjom linijom, koja naglašava njemačku preciznost.
Promjena koja najviše upada u oči, svakako je ugraviran natpis Opela u donjoj polovici kruga. Prije je to bio slučaj, preciznije od 2009. s gornje strane.
Posljednje dotjerivanje loga bilo je tijekom 2016. a izmjena se ponajviše odnosila na dodatno stiliziranoj munji.
Ubuduće će logo biti bliži dvodimenzionalnom formatu, koji ostavlja niz drugih mogućnosti, ponajviše u marketinškom djelu.