U salonu na zagrebačkom Jankomiru, pojavila se prava ljepotica u osvježenom tretmanu…
Alfa Romeo na prekrasnoj limizini nije previše toga mijenjala. Rekli bismo, samo je doradila ono što je trebala i pri tome dodala neka nova tehnološka riješenja. Giulia zadržava izraženu dinamiku vožnje i klasični talijanski pristup.
Talijani su poboljšali svoj pristup usmjeren na vozača ažuriranjem unutrašnjosti, s ponešto izmijenjenom unutrašnjošću, a tu je sada i novi ADAS sustavi koji će donijeti autonomiju druge razine. Ljubitelje gadgeta veselit će temeljito dorađen infotainment sustav s nizom mogućnosti povezivanja i redizajniranim sučeljem (HMI).
Giulia MY2020 dobila je infotainment puno jednostavniji za upotrebu, te je intuitivnost znatno bolja. Središnji zaslon sada je dimenzija 8,8-inča i prihvaća potpuno novi izgled s widgetima koji se mogu povući i ispustiti kako bi se stvorila potpuno prilagodljiva početna stranica u kojoj svaka od funkcija vozila postaje aplikacija. Standardno u osvježenim modelima stiže novi 7-inčni TFT ekran. Izgled zaslona je također redizajniran tako da nudi više informacija na racionalniji način.
Izloženi primjerak u salonu Autocommerca, na zagrebačkom Jankomiru je Giulia 2.0 Turbo AT8 AWD od 280 KS, a početna cijena takvog modela iznosi 363.280 kuna.
Novi Stelvio asortiman ažuriran je bogatijim paketima opreme u startu. Odmah za početak dobiva stražnju parking kameru, bi-xenon farove i električno preklopljive retrovizore kroz cijeli asortiman. Također, Stelvio će dobiti u seriji i aktivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakova s inteligentnim savjetnikom za brzinu i pomoć u prometnom zastoju i autocesti, kao i autonomno kočenje u nuždi, upozorenje o polasku s prometne trake, tempomat i stražnje parking senzore.
Giulia će biti dostupna po novome u Super, Sprint i Lusso Ti, ali i Veloce paketu opreme. Oprema će na neki način diktirati i motorizaciju. Tako će primjerice Lusso Ti biti dostupan s izborom 2.2-litarskog dizelaša od 190 KS ili 2.0-litarskim benzinskim motorom od 200 KS.
Giulia u odnosu do sada, će u startu ponuditi puno više opreme, poput bi-xenon svjetala.
Pomalo čudi, kako Talijani nisu u potpunosti ‘nagradili’ model s LED svjetlima. No, i ovako je baš, pravi šmekerski automobil…
Cijene navedenih paketa oprema za Giulia MY 20 očekuju se kroz para dana.