Otkrivamo najčešće kvarove: Mazda 6

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
SVI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor može raditi u prinudnom modu.UZROK – Nizak napon akumulatora pri paljenju motora.POPRAVAK – Napunite ili zamijenite akumulator. Izbrišite memoriju grešaka koristeći dijagnostičku opremu proizvođača ili ekvivalentnu.SVI MODELI OD 30/08/2008PROBLEM – Kontrolna lampica zračnih jastuka neprestano blinka.UZROK – Otvoreni krug/kratki spoj ili preveliki/premali otpor u električnim instalacijama prednjih bočnih zračnih jastuka.POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ugradite modificirane bočne zračne jastuke prema potrebi.MODELI S BENZINSKIM MOTORIMAPROBLEM – Povremeno teško paljenje motoraUZROK – Slaba veza između voda mase akumulatora i priključka mase šasije zbog korozije.POPRAVAK – Očistite/zategnite priključak mase akumulatora, na nosaču amortizera (mulda).MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF)PROBLEM – Kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF) blinka.UZROK – Filtar čestica čađe (DPF) začepljen. Ulje motora kontaminirano dizelskim gorivom.POPRAVAK – Pokrenuti prisilnu regeneraciju filtra čestica čađe (DPF), korištenjem dijagnostičke opreme proizvođača ili slične. Zamijenite motorno ulje i filtar.MODELI MZR-CDPROBLEM – Hladan motor teško pali i gasi se. Povremeno gubi snaguUZROK – Neispravan elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva.POPRAVAK – Ugradite novi elektromagnetski ventil za regulaciju tlaka goriva. Zamjenski su dostupni samo od tvrtke DensoMODELI 2.5PROBLEM – Neispravan prazni hod, nemiran rad motora i gašenje pri zaustavljanju vozilaUZROK – Kućište usisne zaklopke zaprljano.POPRAVAK – Skinite tijelo zaklopke. Očistite naslage prljavštine sa kućišta zaklopke. Ponovno stavite tijelo zaklopke. Zamijenite brtvilo kućišta zaklopke. Provedite inicijalizaciju kontrolne jedinice zaklopke na sljedeći način: Uključite paljenje. Pričekajte 1 minutu. Isključite paljenje. Pričekajte 1 minutu. Upalite motor. Pustite motor da radi na praznom hodu. Električna oprema mora biti isključena. Pustite motor da postigne normalnu radnu temperaturu. Provjerite ostaje li brzina vrtnje na praznom hodu u okviru specifikacije. Važno: NEMOJTE čistiti osovinu zaklopke ili raspršiti sprej za čišćenje direktno u kućište zaklopke.U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr


Komentari

loading...