BMW Serije 3 (E46): ovo su problemi popularne sportske limuzine

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
Obuhvaćena vozilaSvi modeli s 2 vrata.ProblemVibracije/lupanje iz vratiju pri zatvaranju.Klikanje iz prozora pri otvaranju ili zatvaranju.UzrokOlabavljene sigurnosne matice mehanizma za otvaranje i zatvaranje prozora.PopravakSkinite unutarnju ploču vratiju.Stavite modificirane sigurnosne matice mehanizma za otvaranje i zatvaranje prozora. Pritegnite sigurnosne matice na 9,5 Nm.Stavite unutarnju ploču vratiju.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s ksenonskim prednjim svjetlima.ProblemGreška lijevog ili desnog prednjeg svjetla.UzrokElektrične instalacije prednjih svjetala dodiruju poklopac prednjih svjetala i pritišću jedinicu za paljenje prednjih svjetala.PopravakKontrolni modul prednjih svjetala mora biti odspojen od napajanja.Skinite žarulju prednjih svjetala.Provjerite je li spaljena baza žarulje prednjeg svjetla i jedinice paljenja prednjih svjetala, ako ima znakova spaljenosti: Stavite modificiranu žarulju ijedinicu paljenja prednjih svjetala.Osigurajte električne instalacije prednjih svjetala kako ne bi dodirivale poklopce.Obuhvaćena vozilaSvi modeli karavana.ProblemGreška svjetla registarske tablice.Zadnja vrata se automatski zaključavaju/otključavaju.UzrokUtjecanje vode u multipriključke komponenti kroz lampicu registarske tablice stvara koroziju.PopravakSkinite sklop svjetla registarske tablice.Provjerite ima li oštećenja na električnim instalacijama i popravite/zamijenite ako je potrebno.Stavite sklop svjetla registarske tablice.Obuhvaćena vozilaSvi modeli sa šipkom za vuču, 09/01-04/02.ProblemKontrolna lampica indikatora trepće pri dvostrukoj brzini, nema prikolice.Kod greške, neispravan pokazivač smjera prikolice, pohranjen u memoriji grešaka.UzrokGreška softvera kontrolnog modula prekidača prednjeg svjetla.PopravakPonovno programirajte kontrolni modul prekidača prednjih svjetala s nadograđenim softverom.Obuhvaćena vozilaSvi modeli.ProblemKontrolna lampica ESP-a svjetli. Pohranjeni kod greške: 5E43.UzrokDavač kuta upravljača neispravan.PopravakStavite novi davač kuta upravljača.Izvršite kalibraciju davača kuta upravljača koristeći odgovarajuću dijagnostičku opremu.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s klima-uređajem (AC), →06/01.ProblemMotor ventilatora klima-uređaja/grijanja ne radi.Motor ventilatora klima-uređaja/grijanja radi periodično.Motor ventilatora klima-uređaja/grijanja radi pri konstantnoj brzini iako je brzina ventilatora ručno podešena.UzrokGreška kontrolnog modula ventilatora klima-uređaja/grijanja.PopravakStavite kontrolni modul ventilatora klima-uređaja/grijanja.Obuhvaćena vozilaSvi modeli, 02/00-11/00.ProblemPrednja svjetla moraju biti isključena.Uključite paljenje, upalit će se kratka prednja svjetla.Svijetle zadnja svjetla, svjetlo registarske tablice i instrumentalne ploče.Pohranjeni kod greške.UzrokNeispravan prekidač svjetla.PopravakPostavite modificirani prekidač svjetla.Obrišite greške.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s kodom motora 25 6S 5.ProblemLampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Pohranjeni kod greške: 123.UzrokGreška termostata i elementa grijača.PopravakStavite novo kućište i termostat.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s kliznim/pomičnim krovnim prozorom, 1994-04.ProblemGubitak automatske funkcije na jedan dodir krovnog prozora.UzrokOdspajanje baterije.PopravakProgramirajte klizni/pomični krovni prozor.Uključite paljenje.Pritisnite i držite prekidač kliznog/pomičnog krovnog prozora u podignutom položaju.Kada je podignut do maksimuma, držite prekidač pritisnutim još 20 sekundi.Krovni prozor će se lagano podignuti kako bi označio da je programiranje završeno.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s automatskom regulacijom temperature (ATC), →02/01.ProblemIsparivač blokiran što smanjuje ili zaustavlja protok zraka u unutrašnjost vozila.UzrokDavač temperature isparivača klima-uređaja.PopravakIzvršite dijagnostičku provjeru kako biste potvrdili grešku.Stavite modificirani davač temperature isparivača klima-uređaja.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s klima-uređajem (AC), →06/01.ProblemMotor ventilatora klima-uređaja/grijanja ne radi.Motor ventilatora klima-uređaja/grijanja radi periodično.Motor ventilatora klima-uređaja/grijanja radi pri konstantnoj brzini iako je brzina ventilatora ručno podešena.UzrokGreška kontrolnog modula ventilatora klima-uređaja/grijanja.PopravakUgradite novi kontrolni modul ventilatora klima-uređaja/grijanja.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s poluautomatskom regulacijom temperature, 07/00-08/01.ProblemMotori zaklopki klima-uređaja (AC)/grijača ne odgovaraju postavkama klima-uređaja.Do greške dolazi ako je raspodjela zraka lijevo u istom položaju i paljenje se uključi i isključi nekoliko puta.UzrokSvaki put kada se paljenje isključi i uključi, dolazi do malog pomicanja u motorima zaklopki klima-uređaja/grijača.Greška softvera u kontrolnom modulu klima-uređaja.PopravakStavite modificirani kontrolni modul klima-uređaja.Obuhvaćena vozilaSvi modeli.ProblemPodrhtavanje spojke, teško ubacivanje u brzinu.Buka sa mjenjača.Poluga mjenjača se zaglavila.Greška ležaja pretvarača okretnog momenta.UzrokKlin(ovi) za poravnanje ne mogu se staviti kada se odvoje mjenjač i motor.PopravakProvjerite jesu li postavljeni klinovi za poravnanje i jesu li u dobrom stanju.Obuhvaćena vozilaSvi modeli sa GS5-280Z/320Z (C-mjenjač) ili GS5-39DZ (F-mjenjač), 09/97-12/02.ProblemTeško je prebacivati mjenjač između 3./4./5. i brzine za vožnju unazad.Ručica mjenjača neće se automatski vračati u početni položaj.UzrokKlin blokade ručice selektora blokiran u ležaju.PopravakSkinite mjenjač.Postavite set za popravak ležaja.Potrebni specijalni alati BMW br. 23.4.021, 23.4.022, 23.4.023.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s dinamičkom kontrolom stabilnosti (DSC), osim 4×4/M3.ProblemTrzanje kroz upravljač kada se naglo zakoči.Upravljač vuče lijevo ili desno kada se pritisnu kočnice.UzrokPrednja osovina preosjetljiva i vibracije se šalju na upravljač.PopravakProvjerite i podesite geometriju prednjih kotača.Provjerite i podesite uzdužni kut rukavca i bočni nagib prednjih kotača.Provjerite i podesite geometriju stražnjih kotača.Obuhvaćena vozilaSvi modeli bez dinamičke kontrole stabilnosti (DSC), osim 4×4/M3.ProblemTrzanje kroz upravljač kada se naglo zakoči.Upravljač vuče lijevo ili desno kada se pritisne kočnica.UzrokPrednja osovina preosjetljiva i vibracije se prenose na upravljač.Istrošeni kuglični zglobovi ručice donjeg ovjesa.PopravakPrednji i stražnji kotači moraju biti poravnati.Odzračite kočnice.Ako je greška još uvijek prisutna: Stavite modificirane kuglične zglobove na ramena prednjeg donjeg ovjesa.Obuhvaćena vozilaSvi modeli bez dinamičke kontrole stabilnosti (DSC), →12/99, osim 330d.ProblemTrzanje kroz upravljač kada se naglo zakoči.Upravljač vuče lijevo ili desno kada se pritisnu kočnice.UzrokPrednja osovina preosjetljiva i vibracije se prenose na upravljač.PopravakPrednji i stražnji kotači moraju biti poravnati/provjereni.Otvorite cijevčicu za odzračivanje kočnice, stavite cijev, sakupite kočnu tekućinu.Lagano pritisnite papučicu kočnice i držite.Izlijte tekućinu iz spremnika glavnog cilindra kočnica i skinite spremnik.Odspojite cijev kočnica sa glavnog cilindra kočnicaStavite ventil ograničivača na glavni cilindar kočnica. Pritezni momenti: 17-19 Nm.Stavite cijev kočnica na ventil ograničivača. Pritezni momenti: 17-19 Nm.Odzračite sustav kočnica.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s motorima s 4 cilindra.ProblemIzostajanje paljenja.UzrokNeispravna bobina(-e).PopravakIzvršite dijagnostičku provjeru na bobinama kako biste potvrdili grešku. Zamijenite ako je potrebno.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s bobinom Bremi, →11/02.ProblemLampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.Nepravilno paljenje motora.Gubitak snage.UzrokNeispravna izolacija bobine – samo Bremi.PopravakZadnje četiri znamenke označuju tjedan i godinu proizvodnjePristupite memoriji grešaka računala motora (ECM).Izvršite dijagnostičku provjeru na bobinama kako biste potvrdili grešku.Postavite modificirane bobine.Izbrišite kodove grešaka.Obuhvaćena vozilaSvi modelProblemKontrolna lampica ABS-a svijetli. Pohranjeni kod greške: 5E1F.UzrokNeispravan kontrolni modul ABS-a.PopravakIzvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke.Ukoliko nije pronađena greška: Zamijenite kontrolni modul ABS-a.Obuhvaćena vozilaSvi RHD →04/02.ProblemZujanje na 1000-1200 o/min.UzrokToplinska zaštita ispušne grane u kontaktu s okolnim komponentama.PopravakUgradite modificirano brtvilo ispušne grane i dijelove na popisu.Obuhvaćena vozilaSvi modeli, →07/02.ProblemBlokirana papučica gasa.UzrokVisoka vanjska temperatura.Topao zrak iz grijača puše na davač položaja papučice gasa (APP).Dolazi do ekspanzije u davaču APP.PopravakSkinite davač APP.Provjerite broj ploče adaptera Ako ploča adaptera ima slijedeći broj, mora se zamijeniti: Serija 3 – dio br. 6.751.143.Serija 5/Serija 7/Serija 8/X5 (E53) – dio br. 1.165.708.Stavite modificirani davač APP.Obuhvaćena vozilaSvi modeli, →11/98.ProblemGreška pri startanju.Motor neće upaliti.Prikaz stupnja mjenjača (TR) na instrumentalnoj ploči neispravan.Kontrolna lampica alternatora treperi.Osigurač br.15 ili br.30 pregorio.UzrokNeispravan prekidač nivoa ulja motora.PopravakZamijenite osigurač (7,5 A).Pokušajte upaliti motor.Ako osigurač opet pregori, odspojite prekidač nivoa ulja motora.Zamijenite osigurač.Pokušajte upaliti motor.Ako motor upali, a stupanj mjenjača ima prikaz na instrumentnoj ploči, ugradite novi prekidač nivoa ulja motora.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s mjenjačem S5D 260Z/280Z/310Z/320Z.Serija 3, M47, →08/01.Serija 3, M52TU-B28/M54-B30Serija 3, M47-318d, →03/02.Serija 5, M47/M54-B25/M54-B28/M54-B30/M54-B35, →03/02.Serija 7, M51/M52TU-B28/M54-B30/M62-B35, 1995-03.Z3, S50/S52, →07/00.Z3, S54, →04/02.X5, M54-B30, →03/02.ProblemTvrdo prebacivanje brzina kada je mjenjač na normalnoj radnoj temperaturi.UzrokZaporni klin(ovi) blokiran(i).PopravakStavite modificirane zaporne klinove, ležajeve, opruge i brtvene poklopceObuhvaćena vozilaSerija 3 (E46), 2000-09/03.Serija 5 (E39), 1998-03.Z3 (E36/7), 2000-02.Z8 (E52), 1999-03.X5 (E53), 1999-09/03.ProblemLampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.Različiti kodovi grešaka povezani s grijanom lambda sondom (HO2S) pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM).Pohranjeni kodovi grešaka, motor M54: P0030, P0036, P0050, P0056, P0134, P0135, P0140, P0141, P0154, P0155, P0160, P0161.Pohranjeni kodovi grešaka, motor S54/62: P0130, P0134, P0139, P0150, P0154, P0159, P1184, P1185.UzrokGreška softvera računala motora (ECM).PopravakPonovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softveromObuhvaćena vozilaSvi modeli sa sekvencijskim mjenjačem, H-SMG GS6-37, →06/04.ProblemGašenje motora pri kočenju.Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) povremeno svijetli.Mjenjač se prebacuje iz automatskog moda u ručni.Isključuje se mod sport.Motor se ne može upaliti, imobilizer ispravan.Kod greške pohranjen u memoriji grešaka računala motora (ECM): Uplitanje EWS (elektronički imobilizer).Ako zaključate i otključate vozilo, motor starta.UzrokNeispravan relej mjenjača.PopravakKada stavljate modificirani relej, zamijenite i priključak.Skinite ploču s relejimaZamijenite multipriključak releja.Stavite set za zamjenu releja mjenjača.Ugradite modificirani relej mjenjača.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s davačem kiše, →01/00.Problem1. Brisači vjetrobranskog stakla neprekidno rade.2. Nemogućnost podešavanja osjetljivosti davača kiše.3. Davač kiše ne može upravljati brisačima. Operacija je ispravna nakon isključenja i uključenja paljenja.4. Kašnjenje kada se brisači prebace iz normalne brzine, položaja 2 ili 3 u položaj 1 davača kiše.5. Brisači se uključe bez razloga kada vozilo iz sjene izađe na svjetlo.6. Brisači brišu 4-5 puta kada se aktivira davač kiše, zatim se zaustave i davač kiše prestane raditi.7. Brisači se ne zaustavljaju u položaju ‘stop’, pomiču se 10-15° i potom se zaustave.UzrokProblemi 1-5: Greška softvera u davaču kiše.Problemi 6-7: Neispravan dvostruki relej brisača.PopravakPristupite memoriji grešaka davača kiše pomoću dijagnostičke opreme.Problemi 1, 3, 4, 5: Ako je verzija softvera davača 1.3 ili starija, stavite modificirani davač kiše.Problem 2: Greška – podešavanje na vjetrobranskom staklu nije moguće – pohranjeno u memoriji grešaka davača kiše, ponovno programirajte davač kiše.Ako programiranje nije uspjelo, stavite modificirani davač kiše.Problemi 6, 7: Ako je datum ugradnje dvostrukog releja 379 (10/99) ili stariji, zamijenite modificiranim relejem.Obuhvaćena vozilaSvi modeli s dizelskim motorima:motori sa 4 cilindra →09/01, motori sa 6 cilindara →01/01ProblemGubitak snage motora pri ubrzanju.UzrokDavač protoka mase zraka (MAF) daje neispravan signal u računalo motora.PopravakIzvršite testove komponenti, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ukoliko nije(nisu) nađena(-e) greška(-e): ugradite modificirani davač MAF.Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s modificiranim softverom.Obuhvaćena vozilaSvi modeli, →03/02.ProblemMotor zataji pri ubrzanju ili u vožnji pri stalnoj brzini.UzrokKorodirani pinovi između davača tlaka u visokotlačnom vodu goriva (FRP) i multipriključka .PopravakProvjerite brizgaljke zbog mogućih grešaka.Pregledajte jesu li pinovi korodirani u tijelu brizgaljke i priključcima na brizgaljkama. Simptomi su slični.Protresite multipriključak davača (FRP). Ako se promijeni prazni hod motora: očistite priključke davača FRP pomoću alata u opremi .Ugradite modificirani set davača (FRP).U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr


Komentari

loading...