Honda CR-V (2006. – 2011.): ovo su mane treće generacije bestsellera klase

Škripanje papučice spojke, problemi s brisačima i ručnom kočnicom, otkazivanje klima uređaja, začađenje EGR ventila, trošenje bregastih vratila, vibriranje stražnjeg diferencijala, kvar benzinske pumpe goriva i davača položaja usisne zaklopke, problemi s DPF-om…
CR-V, kratica od Comfortable Recreational Vehicle, Hondin je termin za ‘komforno vozilo za rekreaciju’, odnosno luksuzno-sportskog terenca za zabavu. U automobilskoj se terminologiji takva vozila nazivaju SUV, odnosno ‘Sport Utility Vehicle’. Po novome se SUV koristi za vozila koja imaju više svojstava terenca, a kod luksuznih povišenih vozila s pogonom 4×4, koja imaju više svojstava za brzu vožnju, koristi se naziv ‘Crossover’.Honda CR-V je starosjedilac među SUV modelima na granici kompaktne i srednje klase. Prvi model, čija je oznaka kratica od ‘comfortable recreational vehicle’, predstavljen je krajem 1995. CR-V druge generacije stigao je 2001., a donedavno aktualni treći model – 2006. Za razliku od koncepcije kojom se razvijao Civic, a djelomice i Accord, Honda je CR-V tretirala smirenije, bez drastičnih promjena. Kupci su to dobro prihvatili, jer i stariji primjerci izgledaju razmjerno svježe. Riječ je o filigranski dorađenom prethodniku, a ne potpuno novom modelu, koji je sinonim za kvalitetu i pouzdanost u klasi, ali nije bezgrešan…SVI MODELIPROBLEM – Cviljenje/škripanje kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.UZROK – Glavni cilindar spojke i papučica spojke nisu poravnati.POPRAVAK – Olabavite sigurnosne vijke glavnog cilindra spojke. Potpuno pritisnite papučicu spojke i držite. Zategnite sigurnosne vijke glavnog cilindra spojke na 22 Nm. Otpustite papučicu spojke.SVI MODELIPROBLEM – Zvuk škripanja iz brisača vjetrobranskog stakla.UZROK – Bočna ploča tare o donju ploču vjetrobranskog stakla.POPRAVAK – Skinite ploču za podešavanje u prostoru motora, kako biste pristupili desnoj šarci poklopca motora. Odgovarajućim alatom povećajte zazor između donje ploče vjetrobranskog stakla i bočne ploče.SVI MODELI, 2005-08.PROBLEM – Podrhtavanje prednjih kočnica.UZROK – Jaka iskrivljenost prednjih diskova.POPRAVAK – Provjerite je li iskrivljenost prednjih diskova manja od 0,04 mm, a odstupanje debljine manje od 0,015 mm te ih po potrebi izmijenite.SVI MODELI, OD 2006.PROBLEM – Nepravilan zvuk s glavnog cilindra spojke kad je papučica spojke pritisnuta ili otpuštena.UZROK – Nedovoljna podmazanost glavnog cilindra spojke u proizvodnji.POPRAVAK – Ugradite modificirani glavni cilindar spojke.SVI MODELI, 2007-08.PROBLEM – Zviždanje iz klima-uređaja (AC) tijekom rada.UZROK – Odjekivanje iz ekspanzijskog ventila/sklopa cijevi.POPRAVAK – Ugradite modificirani ekspanzijski ventil/sklop cijevi.SVI MODELI, 2007-08.PROBLEM – Povremeni gubitak snage i gašenje motora. Kašnjenje pri ubrzanju.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM). Blokiran ventil povrata ispušnih plinova (EGR) zbog naslaga ugljika.POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor teško ili uopće ne pali i lupa. UZROK – Greška u proizvodnji bregastih vratila dovodi do ubrzane istrošenosti.POPRAVAK – Provjerite jesu li vrhovi brjegova bregastog vratila istrošeni te ih po potrebi izmijeniteBENZINSKI MODELIPROBLEM – Škripanje/cviljenje iz stražnjeg diferencijala s aktiviranim pogonom na četiri kotača. Moguće vibracije iz stražnjeg diferencijala pri skretanju.UZROK – Ulje stražnjeg diferencijala kontaminirano. Proklizavanje unutarnjih dijelova stražnjeg diferencijala zbog kontaminacije ulja.POPRAVAK – Ispustite ulje stražnjeg diferencijala. Provjerite je li kontaminirano ulje u potpunosti pročišćeno. Izmijenite ulje stražnjeg diferencijala.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor slabo radi. UZROK – Neispravna razina ulja u motoru. Prenizak tlak ulja na sustav podešavanja faze ventila (VVT).POPRAVAK – Dopunite motorno ulje do ispravne razine.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Motor ne pali.UZROK – Loša veza između pumpe goriva (FP) i priključka.POPRAVAK – Izmijenite pumpu goriva (FP). Provjerite pinove na priključku sklopa. Izmijenite/popravite komponente prema potrebi.BENZINSKI MODELI 2005-06PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).UZROK – Neispravna grijana lambda sonda (HO2S).POPRAVAK – Izmijenite lambda sondu (HO2S). Ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.BENZINSKI MODELI 2005-06PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor radi nemirno u praznom hodu i gasi se. UZROK – Zaprljanje aktuatora položaja bregastog vratila (CMP).POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom.BENZINSKI MODELI 2005-06PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL)UZROK – Ventil tlaka ulja mehanizma za podešavanje faze ventila zaglavljuje ili blokiran.POPRAVAK – Ugradite novi ventil tlaka ulja varijabilnog otvaranja ventila.BENZINSKI MODELI S KODOM K20A4PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Loša reakcija motora na gas.UZROK – Neispravan davač položaja zaklopke (TP).POPRAVAK – Ugradite modificirano tijelo zaklopke.DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE (DPF) PROBLEM – Svijetli kontrolna lampica filtra čestica čađe (DPF). Previsoka razina ulja u motoruUZROK – Proces regeneracije filtra čestica čađe (DPF) nije završen zbog greške softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Provjerite komponente, elektronike i mehanike, kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) nadograđenim softverom. Izmijenite motorno ulje i filtar.U suradnji s Auto Elektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...