Otkrivamo najčešće kvarove: Peugeot 307

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
SVI MODELI S OBLOGAMA KOČNICA BOSCH, OD 10/01/06PROBLEM – Jaka buka iz stražnjih kočnica pri kočenju tijekom vožnje unazad.UZROK – Obloge stražnjih kočnica neispravne.POPRAVAK – Stavite modificirane obloge stražnjih kočnica. SVI MODELIPROBLEM – Ručna kočnica zablokira u hladnim vremenskim uvjetima. Kabel ručne kočnice strši zbog unutarnjeg oštećenja/korozije.UZROK – Utjecanje vode u sajlu ručne kočnice.POPRAVAK – Zamijenite obje sajle ručne kočnice.SVI MODELIPROBLEM – Kontrolna lampica ABS/ESP svijetli. Stop-svjetla ne rade.UZROK – Prekidač položaja papučice kočnice (BPP) neispravan.POPRAVAK – Provjerite je li razmak između adaptera i okolnih komponenti zadovoljavajući. Stavite modificirani prekidač položaja papučice kočnice (BPP). Postavite sigurnosnu zakačku na priključak adaptera. Stavite sklop adaptera na prekidač položaja papučice kočnice (BPP) i postojeći sklop. Pričvrstite priključak adaptera na nosač prekidača položaja papučice kočnice (BPP) pomoću sigurnosne zakačke. Pričvrstite adapter i priključak na susjedni sklop električnih instalacija pomoću vezice. SVI MODELI OSIM KARAVANA, 03/04/05-02/10/06 I SVI KARAVANI 03/04/05-30/10/06PROBLEM – Ručna kočnica zablokira u hladnim vremenskim uvjetima.UZROK – Utjecanje vode u sajle ručne kočnice stvara koroziju.POPRAVAK – Postavite modificirane sajle ručne kočnice.  SVI MODELIPROBLEM – Cviljenje iz prednjih kočnica pri laganom kočenju.UZROK – Obloge prednjih kočnica zaglavljene u nosaču kliješta kočnica zbog korozije i onečišćenja.POPRAVAK – Skinite obloge prednjih kočnica. Očistite nosač kliješta kočnica i podmažite. Stavite mazivo na kontaktne površine stražnjih ploča obloga prednjih kočnica.SVI MODELI, OD 15/10/06PROBLEM – Buka iz ležaja prednjih kotača.UZROK – Prekomjerna istrošenost na ležajevima prednjih kotača zbog nedovoljne podmazanosti u proizvodnji.POPRAVAK – Stavite modificirani ležaj prednjih kotača. SVI MODELIPROBLEM – Buka iz prednjeg ovjesa na neravnim površinama.UZROK – Potporna opruga prednjeg ovjesa u direktnom kontaktu s donjim opružnim sjedalom. Ako su opruge ovjesa korodirale moraju se zamijeniti.POPRAVAK – Skinite podupirač ovjesa. Skinite oprugu. Postavite zaštitnu navlaku na niži dio opruge (2 po opruzi). SVI MODELI OSIM KODA MOTORA RFK, OD 12/02/06PROBLEM – Buka iz stražnjeg dijela vozila pri konstantnoj brzini.UZROK – Oštećeni ili neispravno postavljeni ležaj(evi) stražnjih kotača.POPRAVAK – Pregledajte ima li oštećenja na ležajevima stražnjih kotača i zamijenite ako je potrebno.SVI MODELI, OD 09/02/06PROBLEM – Buka/vibracije iz donje zaštite motora.UZROK – Nepričvršćena donja zaštita motora.POPRAVAK – Uklonite donju zaštitu motora. Skinite originalne zakačke. Ponovno stavite donju zaštitu motora s novim maticama i vijcima.SVI MODELI OD 01/03/08PROBLEM – Curenje ulja iz pumpe električnog servo upravljača (EPS). Električni servo upravljač (EPS) težak. Kontrolna lampica EPS svijetli. Na digitalnom multifunkcionalnom zaslonu prikazana je poruka upozorenja EPS.UZROK – Propuštanje na brtvilu pumpe EPS preko 2-pinskog multipriključka na kontrolnom modulu EPS. Kontrolni modul EPS-a ugrađen u pumpu EPS.POPRAVAK – Zamijenite kontrolni modul EPS-a.SVI MODELI OD 12/09/04PROBLEM – Jaka buka iz prostora motora. Mjerač temperature rashladnog sredstva motora pokazuje visoku temperaturu. Slab rad sustava klima-uređaja.UZROK – Neispravan motor ventilatora za hlađenje rashladnog sredstva motora.POPRAVAK – Provjerite osigurač F1 u kutiji s osiguračima/ploči s relejima 2. Zamijenite ako je potrebno. Zamijenite motor ventilatora rashladnog sredstva motora. SVI MODELIPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Oklijevanje pri ubrzanju kada je motor hladan. Neispravan rad na praznom hodu kod hladnog starta. Nepravilan rad motora. Zatajenje motora.UZROK – Nataložene čađe u ulaznim otvorima glave cilindra.POPRAVAK – Skinite usisnu granu. Provjerite da li ima naslaga ugljika u ulaznim otvorima glave cilindra. Dodajte aditiv za čišćenje u spremnik goriva. Za učinkovit popravak ponovite postupak dva puta. SVI MODELI, OD 08/03/05PROBLEM – Zvuk struganja iz stražnjih vrata tijekom otvaranja.UZROK – Tvornička greška graničnika stražnjih vrata.POPRAVAK – Ugradite modificirani graničnik stražnjih vrata, ako je potrebno.SVI MODELI S CAN SABIRNICOM PODATAKA, OD 01/11/05PROBLEM – Daljinski ne radi. Kontrolne lampice instrumentalne ploče ne svijetle kada je paljenje uključeno. Starter ne radi.UZROK – Greška softvera multifunkcijskog kontrolnog modula 1.POPRAVAK – Testirajte komponente  elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte multifunkcijski kontrolni modul 1 s nadograđenim softverom. SVI MODELIPROBLEM – Kutija s osiguračima/pločica releja instrumentalne ploče: Osigurač F24 pregorio. Audio sustav ne radi. Multifunkcionalni zaslon ne radi. Instrumentna ploča ne radi. Osvjetljenje instrumentne ploče ne radi.UZROK – Električne instalacije taru se o stup upravljača.POPRAVAK – Provjerite ima li oštećenja na električnim instalacijama i popravite ako je potrebno. SVI MODELI S KLIM-UREĐAJEM (AC), 23/02/04-03/07/05PROBLEM – Klima-uređaj (AC) nije učinkovit. Kontrolna lampica temperature rashladnog sredstva motora svijetli.UZROK – 2-pinski priključci kontrolnog modula motora ventilatora rashladnog sredstva motora i motora ventilatora rashladnog sredstva motora su zamijenjeni.POPRAVAK – Priključak sa zelenom/žutom žicom mora biti postavljen na motor ventilatora rashladnog sredstva motora. SVI MODELI S RUČNOM REGULACIJOM TEMPERATURE, OD 30/01/05PROBLEM – Motor ventilatora klima-uređaja/grijanja ne radi.UZROK – Slaba veza između otpornika motora ventilatora grijanja/klima-uređaja i multipriključka sklopa. Greška otpornika motora ventilatora klima-uređaja/grijanja.POPRAVAK – Zamijenite otpornik motora ventilatora klima-uređaja/grijanja. Zamijenite multipriključak i električne instalacije.SVI MODELI S TRI I PET VRATA BEZ POMOĆI PRI PARKIRANJU, OD 13/05/05PROBLEM – Pregaranje osigurača. Kutija s osiguračima/pločica releja instrumentalne ploče: F22.UZROK – Sklop električnih instalacija tare se između branika i svjetla branika. Predugačka žica desnog svjetla registarske tablice.POPRAVAK – Pristupite žicama svjetla registarske tablice. Savijte desnu žicu svjetla registarske tablice tako da bude iste duljine kao i lijeva žica svjetla registarske tablice. Stavite izolacijsku traku na obje žice.SVI MODELI, OD 09/06 (DAM 10893)PROBLEM – Motor ne starta.UZROK – Električne instalacije davača kiše zaglavljene ispod ploče za podešavanje što uzrokuje kratki spoj. Kutija s osiguračima/pločica releja instrumentalne ploče: Pregorjeli osigurači.POPRAVAK – Skinite ploču za podešavanje davača kiše i odrežite 4 mm od žlijeba sklopa električnih instalacija.POPRAVAK električnih instalacija. Zamijenite osigurač(e). SVI MODELI S CAN SUSTAVOM PODATAKA, 06/05/06-19/11/06PROBLEM – Ne starta. Starter ne radi.UZROK – Pregorio osigurač  startera. Prekoračeno dopušteno opterećenje osigurača.POPRAVAK – Zamijenite osigurač F8 (20A) u kutiji s osiguračima/ploči s relejima u prostoru motora 1 s osiguračem od 25A. SVI MODELI S KODOM MOTORA TU5JP4 (NFU)PROBLEM – Loše startanje. Zatajenje motora. Oklijevanje pri ubrzanju.UZROK – Slaba veza na multipriključcima sklopa kontrole rada motora zbog vibracija.POPRAVAK – Provjerite priključak sklopa električnih instalacija na osjetilu temperature usisanog zraka (IAT)/davaču apsolutnog tlaka (MAP). Provjerite multipriključak sklopa električnih instalacija na davaču položaja motora zaklopke/motoru zaklopke. Popravite sklop električnih instalacija. Stavite vezice oko multipriključka i sklopa električnih instalacija da spriječite vibracije koje prouzrokuju lošu vezu. Programirajte motor zaklopke. Uključite paljenje na 35 sekundi. Ne pritišćite papučicu gasa. Instalirajte nadograđeni softver računala motora (ECM).SVI MODELI S KODOM MOTORA TU5JP4 (NFU)PROBLEM – Loše kretanje iz hladnog starta. Motor zataji nakon hladnog starta. Gubitak snage.UZROK – Hidraulični podizači ispušnih ventila neispravni.POPRAVAK – Stavite modificirane hidraulične podizače ispušnih ventila. SVI MODELI, OD 01/01/06PROBLEM – Mogući problemi u radu motora. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.UZROK – Slaba veza ili nedostaje veza priključka na davaču protoka mase zraka (MAF).POPRAVAK – Provjerite i očistite spojeve priključka na davaču MAF. Stavite vezicu oko priključka da spriječite vibracije koje uzrokuju lošu vezu . SVI MODELI S MOTOROM HDi I KLIMA-UREĐAJEMPROBLEM – Kontrolna lampica temperature rashladnog sredstva motora svijetli, ali mjerač temperature motora očitava normalno stanje. Uključenje klima-uređaja utječe na rad kontrolne lampice temperature rashladnog sredstva motora.UZROK – Neispravni releji motora ventilatora rashladnog sredstva motora.POPRAVAK – Postavite sva tri nova releja.SVI MODELI S FILTROM ČESTICA ČAĐE (DPF) I KODOM MOTORA DV6TED4PROBLEM – Gubitak snage. Lampica za indikaciju kvara motora svijetli. Zveckanje iz turbopunjača. Previše ispušnog dima.UZROK – Unutarnja greška turbopunjača.POPRAVAK – Pregledajte ima li motor unutarnja oštećenja. Zamijenite komponente ako je potrebno. Postavite novi turbopunjač. SVI MODELI S MOTOROM 1.6 HDiPROBLEM – Curenje ulja iz turbine. Gubitak snage. Zvuk fućkanja sa turbopunjačuUZROK – Provjerite ima li pukotina na usisnoj cijevi.POPRAVAK – Zamijenite usisnu cijev.SVI MODELI S MOTOROM 1.6 HDiPROBLEM – Nepravilni zvuk iz prostora zupčastog remena.UZROK – Utjecanje vode pod poklopce zupčastog remena stvara koroziju.POPRAVAK – Zamijenite zupčasti remen zajedno s remenicom zatezača i remenicom vodilice. Očistite koroziju sa svih komponenti.SVI MODELI S VISOKOTLAČNOM PUMPOM ZA GORIVO CP1HPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Računalo motora (ECM) u prinudnom modu. Zatajenje motora.UZROK – Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM) vezani uz regulaciju dizela visokog tlaka. Visokotlačna pumpa za gorivo oštećena iznutra.POPRAVAK – Zamijenite visokotlačnu pumpu za gorivo.SVI MODELI S MOTOROM DWPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Akumulator ispražnjen.UZROK – Rashladno sredstvo motora zbog kapilarnosti putuje u sklop električnih instalacija računala motora (ECM) sa žutog 2-pinskog konektora prekidača temperature rashladne tekućine (ECT).POPRAVAK – Stavite novi sklop električnih instalacija motora. Odspojite žuti 2-pinski konektor prekidača temperature rashladne tekućine motora (ECT).  Postavite novi konektor. Stavite novo računalo motora (ECM).SVI MODELI S KODOM MOTORA DW10BTED4PROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Centar za obavijesti prikazuje ‘Antipollution fault’.UZROK – Utjecanje vode u davač tlaka filtra čestica čađe (DPF) .POPRAVAK – Provjerite priključke davača tlaka DPF i popravite prema potrebi. Postavite novi davač tlaka DPF. Postavite modificiranu ispusnu cijev za vodu. SVI MODELI, OD 02/05PROBLEM – Loše startanje. Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.Kod greške pohranjen u memoriji grešaka računala motora.UZROK – Visokotlačna pumpa za gorivo gubi tlak.POPRAVAK – Zamijenite visokotlačnu pumpu za gorivo.  SVI MODELIPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli. Greška tlaka turbopunjača.UZROK – Zaglavio prsten turbopunjača.POPRAVAK – Ugradite novi turbopunjač (TC). SVI MODELIPROBLEM – Lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM): P0095, P0096.UZROK – Neispravno osjetilo temperature usisanog zraka (IAT).POPRAVAK – Postavite novo osjetilo temperature usisanog zraka (IAT).SVI MODELIPROBLEM – Pregrijavanje motora.UZROK – Slomljen rotirajući dio pumpe rashladnog sredstva.POPRAVAK – Zamijenite pumpu rashladnog sredstva.SVI MODELI PROBLEM – Buka iz prednjeg ovjesa na neravnim površinama.UZROK – Potporna opruga prednjeg ovjesa u direktnom kontaktu s donjim opružnim sjedalom.POPRAVAK – Ako su opruge ovjesa korodirale moraju se zamijeniti. Skinite podupirač ovjesa.Skinite oprugu. Postavite zaštitnu navlaku na niži dio opruge (2 po opruzi).SVI MODELIPROBLEM – Neispravan rad na praznom hodu kod hladnog starta.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo