Otkrivamo najčešće kvarove: Peugeot 407

Koji su sve problemi vašeg automobila i kako ih riješiti?
SVI MODELIPROBLEM – Buka iz ležajeva prednjih kotača.UZROK – Loša izvedba ležajeva prednjih kotača. Odnosi se samo na ležajeve kotača koje je proizveo NSK.POPRAVAK – Zamijenite kućište ležaja prednjeg kotača  NSK tipom SNR.SVI MODELIPROBLEM – Lupanje iz prednjeg ovjesa pri vožnji u zavojima ili parkiranju.UZROK – Olabavljen gornji kuglični zglob(ovi) na nosaču(-ima) prednje glavčine.POPRAVAK – Pritegnite gornji kugličasti zglob nosača prednje glavčine na 200 Nm. Koristite specijalan alat.SVI MODELIPROBLEM – Škripanje iz prednjeg ovjesa na neravnim površinama.UZROK – Prekomjerno trenje između gornjih zglobova prednjeg ovjesa.POPRAVAK – Skinite podupirače prednjeg ovjesa. Skinite frikcijsku podlošku i podmažite ležajeve.SVI MODELIPROBLEM – Prednja svjetla za maglu ne mogu se uključiti ili isključiti. Stražnja svjetla za maglu ne mogu se uključiti ili isključiti.UZROK – Neodgovarajuća izvedba kombiniranog prekidača.POPRAVAK – Postavite modificirani kombinirani prekidačSVI MODELIPROBLEM – Brisači se uključe bez razloga kad se vozilo otključa ili otvore vrata.UZROK – Neispravan motor brisača vjetrobranskog stakla.POPRAVAK – Ugradite modificirani motor brisača vjetrobranskog stakla.SVI MODELIPROBLEM – Greška pri startanju. Motor ne pali. Osigurač je pregorio. Kutija s osiguračima/ploča releja u prostoru motora.UZROK – Nedovoljno dozvoljeno opterećenje osigurača.POPRAVAK – Provjerite ima li oštećenja na električnim instalacijama startera motora i popravite ako je potrebno. Zamijenite osigurač F8 (15A) u kutiji s osiguračima/ploči releja u prostoru motora 1 osiguračem 25A. Provjerite rad startera motora.SVI MODELIPROBLEM – Jedno ili oba prednja svjetla ne rade.UZROK – Slaba veza mase za svjetlo(-a).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi), kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: popravite električnu instalaciju prednjim svjetlima pomoću seta za popravak.SVI MODELIPROBLEM – Svijetli kontrolna lampica zračnog jastuka. Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka kontrolnog modula SRS.UZROK – Otvoreni krug spiralnog namotaja zračnog jastuka.POPRAVAK – Zamijenite multifunkcijski prekidač.SVI MODELI S TEMPOMATOMPROBLEM – Tempomat ne radi i povremeno se isključuje.UZROK – Neispravan prekidač položaja papučice kočnice (BPP).POPRAVAK – Provjerite je li razmak između adaptera i okolnih komponenti zadovoljavajući. Ugradite modificirani prekidač položaja papučice kočnice (BPP). Postavite sklop adaptera na prekidač položaja papučice kočnice (BPP) i postojeći sklop. Pričvrstite sklop adaptera pomoću zakačke.MODELI S KODOM DAM 11213PROBLEM – Svijetli kontrolna lampica ESPUZROK – Utjecanje vode u davač(e) broja okretaja kotača ABS.POPRAVAK – Izvršite dijagnostičku provjeru kako biste potvrdili grešku. Zamijenite neispravni(-e) davač(e) broja okretaja kotača ABS.MODELI S KODOM DAM 11347CJPROBLEM – Svijetli kontrolna lampica istrošenosti obloga kočnica povremeno.UZROK – Kratki spoj na priključku instalacije davača istrošenosti obloga kočnica.POPRAVAK – Skinite 50 mm izolacije s električne instalacije. Prerežite žice mase na priključku i spojite pomoću termo spojnih konektora.DIZELSKI MODELI 1.6 HDIPROBLEM – Curenje ulja iz turbopunjača (TC). Gubitak snage. Zvuk zviždanja iz motora/turbopunjača (TC).UZROK – Provjerite ima li pukotina na usisnoj cijevi TC.POPRAVAK – Zamijenite usisnu cijev TC.DIZELSKI MODELI S FILTROM ČAĐE PROBLEM – Svijetli lampica indikaciju kvara motora (MIL). Gubitak snage. Zviždanje iz turbopunjača (TC). Previše ispušnog dima.UZROK – Unutarnja greška turbopunjača (TC).POPRAVAK – Pregledajte ima li motor unutarnja oštećenja te ga po potrebi popravite. Postavite novi turbopunjač (TC).SVI MODELI S MJENJAČEM AM6.PROBLEM – Ručica selektora ne može se pomaknuti iz položaja ‘P’, kad se koristi dijagnostička oprema.UZROK – Greška softvera u kontrolnom modulu mjenjača (TCM).POPRAVAK – Dijagnostički postupak ne smije se pokrenuti prije sljedećeg: Uključite paljenje. Isključite paljenje na 50 sekundi. Uključite paljenje. Bez isključivanja paljenja, pokrenite dijagnostički postupak. Izbrišite kodove grešaka.SVI MODELIPROBLEM – Poklopac za ulijevanje goriva se ne otvaraUZROK – Neodgovarajuće izvedba poklopca cijevi za ulijevanje goriva i opruge za otvaranje poklopca.POPRAVAK – Zamijenite kućište poklopca cijevi za ulijevanje gorivaSVI MODELIPROBLEM – Loš rad motora ventilatora grijanja/klima-uređaja na vozilima koja su prešla manje od 10.000 km od zamjene filtra za pelud. Smanjen protok zraka u unutrašnjost vozila.UZROK – Filtar peludi blokiran zbog neodgovarajuće izvedbe.POPRAVAK – Ugradite modificirani filtar peludiSVI MODELIPROBLEM – Vibracije na stupu servo upravljača u zavojima ili pri parkiranju.UZROK – Zrak u tekućini servo upravljača stvara pjenu. Nedovoljno tekućine u spremniku tekućine servo upravljača, premda je na šipki za mjerenje ulja na oznaci MAX.POPRAVAK – Dopunite tekućinu servo upravljača 25 mm iznad oznake MAX.DIZELSKI MODELIPROBLEM – Svijetli kontrolna lampica temperature rashladnog sredstva motora, ali mjerač temperature motora očitava normalno stanje. Uključenje klima-uređaja utječe na rad kontrolne lampice temperature rashladnog sredstva motora.UZROK – Neispravni releji motora ventilatora rashladnog sredstva motora (3).POPRAVAK – Postavite sva tri nova releja.DIZELSKI MODELI S KODOM – DAM PROBLEM – Loše startanje. Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL) svijetli.UZROK – Visokotlačna pumpa za gorivo gubi tlak.POPRAVAK – Zamijenite visokotlačnu pumpu za gorivo.SVI MODELI 2.0 HDIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Kodovi grešaka pohranjeni u memoriji grešaka računala motora (ECM): greška tlaka turbopunjača.UZROK – Zaglavio prsten turbopunjača (TC).POPRAVAK – Postavite novi turbopunjač (TC).SVI MODELI 2.0 HDIPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).UZROK – Neispravan senzor temperature usisanog zraka (IAT).POPRAVAK – Postavite novi senzor IAT.MODELI S KODOM DWPROBLEM – Neispravan rad na praznom hodu kod hladnog starta.UZROK – Greška softvera računala motora (ECM).POPRAVAK – Testirajte komponente elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.MODELI S KODOM DWPROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Akumulator ispražnjen.UZROK – Rashladno sredstvo kapilarnim efektom putuje preko sklopa električnih instalacija u računalo motora (ECM) sa žutog 2-pinskog konektora prekidača temperature rashladne tekućine (ECT) POPRAVAK – Ugradite novi sklop električnih instalacija motora. Odspojite žuti 2-pinski konektor prekidača temperature rashladne tekućine motora (ECT). Izolirajte pomoću lažnog konektora. Ugradite novo računalo motora (ECM).MODELI S KODOM DWPROBLEM – Škripanje iz prednjeg ovjesa na neravnim površinama.UZROK – Prekomjerno trenje između gornjih zglobova prednjeg ovjesa.POPRAVAK – Skinite podupirače prednjeg ovjesa. Skinite frikcijsku podlošku i podmažite ležajeveMODELI S KODOM EWPROBLEM – Buka iz prednjeg dijela vozila pri konstantnoj brzini. Stupnjevita istrošenost na rubu prednjih guma.UZROK – Stavljene pogrešne opruge prednjeg ovjesa.POPRAVAK – Ako je neispravna identifikacijska oznaka opruge prednjeg ovjesa, postavite nove opruge prednjeg ovjesa. Provjerite i podesite geometriju prednjih kotača. Zamijenite gume ako je potrebno.MODELI S KODOM DWPROBLEM – Buka iz stražnjeg dijela vozila pri konstantnoj brzini. Stupnjevita istrošenost na rubu stražnje gume.UZROK – Stavljene krive opruge stražnjeg ovjesa.POPRAVAK – Provjerite identifikacijsku oznaku u boji na oprugama stražnjeg ovjesa: Plava identifikacijska oznaka: Kod motora EW12J4 (3FY/3FZ). Ljubičasta identifikacijska oznaka: Kod motora DT17TED4 (UHZ). Bijela identifikacijska oznaka: Kod motora ES9A (XFV). Ako je neispravna identifikacijska oznaka opruge stražnjeg ovjesa, postavite nove opruge stražnjeg ovjesa. Provjerite i podesite poravnanje stražnjih kotača. Zamijenite gume ako je potrebno.MODELI S KODOM DT17TED4 (UHZ).PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora svijetli. Motor gubi snagu i loše radi.UZROK – Oštećene električne instalacije motora blizu sklopa filtra zraka.POPRAVAK – Popravite ili zamijenite sklop električnih instalacija motora prema potrebi.MODELI S KODOM ES9A (XFV)PROBLEM – Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor trza i gubi snagu.UZROK – Greška bobine.POPRAVAK – Provjerite ispravnost bobina te ih po potrebi zamijenite.U suradnji s – Auto elektrika Novak d.o.o. – www.autodata.hr

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo