DOKTORE POMOZITE

Renault Laguna (2007. – 2015.): ovo su najčešći kvarovi francuske limuzine

Renault Laguna: greška u alternatoru, problemi s paljenjem nakon izmjene zupčastog remena, blokiranje ventila za povrat ispušnih plinova (EGR), otkazivanje turbopunjača kod 1.5 dCi motora…

Renault Laguna treće generacije, čiju je ulogu i poziciju na tržištu preuzeo ‘pola broja’ veći Talisman u posljednjoj je generaciji pokazala uvjerljivost i pouzdanost, veće nego što bi se zaključilo iz uspjeha na tržištu. To je potvrdio i naš test rabljenog.

A ovo su najčešći problemi i kvarovi koji su pratili posljednju seriju francuske limuzine srednje klase:

PROBLEM
Upravljač radi neravnomjerno i vibrira u zavojima ili pri parkiranju. Krckanje iz prednjeg ovjesa.
UZROK
Prekomjerno trenje na ležaju gornjeg nosača stražnjeg amortizera.
POPRAVAK
Provjerite rad ležaja gornjeg nosača stražnjeg amortizera. Zamijenite ležaj gornjeg nosača stražnjeg amortizera.

PROBLEM
Periodična greška pri startanju. Motor se povremeno gasi.
UZROK
Neispravan davač položaja radilice (CKP).
POPRAVAK
Zamijenite davač položaja radilice (CKP).

PROBLEM
Kontrolna lampica alternatora uključena. Buka iz motora. Jaka buka iz pomoćnog pogonskog remena.
UZROK
Neispravna remenica alternatora.
POPRAVAK
Provjerite je li se remenica alternatora oštetila te je po potrebi zamijenite. Provjerite da li je oštećen alternator te ga po potrebi zamijenite.

PROBLEM
Nije moguće startati nakon zamjene zupčastog remena. Podešavanje faze ventila neispravno nakon zamjene zupčastog remena.
UZROK
Neispravno podešavanje faze ventila zbog greške remenice bregastog vratila.
POPRAVAK
Skinite remenicu bregastog vratila i provjerite oštećenja. Po potrebi je zamijenite

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).
UZROK
Ventil povrata ispušnih plinova (EGR) blokiran u otvorenom/zatvorenom položaju. Greška softvera računala motora (ECM).
POPRAVAK
Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Zamijenite ventil za povrat ispušnih plinova (EGR). Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

PROBLEM
Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor gubi snagu. Previše ispušnog dima. Nepravilan zvuk iz motora. Motor se gasi i teško ponovno pali.
UZROK
Unutarnja greška turbopunjača (TC).
POPRAVAK
Pregledajte i po potrebi izmijenite turbopunjač (TC). Provjerite ima li oštećenja u usisnom sustavu. Zamijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Pregledajte ima li motor unutarnja oštećenja. Zamijenite/popravite dijelove prema potrebi.

AS Kramar, vaša provjerena adresa za rabljena vozila

 

Autor

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

Preporučeni sadržaj