Renault Laguna (2007. – 2015.): Ovo su najčešći kvarovi francuske limuzine

Greška u alternatoru, problemi s paljenjem hakon izmjene zupčastog remena, blokiranje ventila za povrat ispušnih plinova (EGR), otkazivanje turbopunjača kod dCi motora…

Renault Laguna treće generacije, čiju je ulogu i poziciju na tržištu preuzeo ‘pola broja’ veći Talisman u posljednjoj je generaciji pokazala uvjerljivost i pouzdanost, veće nego što bi se zaključilo iz uspjeha na tržištu. To je potvrdio i naš test rabljenog.

A ovo su najčešći problemi i kvarovi koji su pratili posljednju seriju francuske limuzine srednje klase:

PROBLEM

Upravljač radi neravnomjerno i vibrira u zavojima ili pri parkiranju. Krckanje iz prednjeg ovjesa.

UZROK

Prekomjerno trenje na ležaju gornjeg nosača stražnjeg amortizera.

POPRAVAK

Provjerite rad ležaja gornjeg nosača stražnjeg amortizera. Zamijenite ležaj gornjeg nosača stražnjeg amortizera.

PROBLEM

Periodična greška pri startanju. Motor se povremeno gasi.

UZROK

Neispravan davač položaja radilice (CKP).

POPRAVAK

Zamijenite davač položaja radilice (CKP).

PROBLEM

Kontrolna lampica alternatora uključena. Buka iz motora. Jaka buka iz pomoćnog pogonskog remena.

UZROK

Neispravna remenica alternatora.

POPRAVAK

Provjerite je li se remenica alternatora oštetila te je po potrebi zamijenite. Provjerite da li je oštećen alternator te ga po potrebi zamijenite.

PROBLEM

Nije moguće startati nakon zamjene zupčastog remena. Podešavanje faze ventila neispravno nakon zamjene zupčastog remena.

UZROK

Neispravno podešavanje faze ventila zbog greške remenice bregastog vratila.

POPRAVAK

Skinite remenicu bregastog vratila i provjerite oštećenja. Po potrebi je zamijenite

PROBLEM

Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL).

UZROK

Ventil povrata ispušnih plinova (EGR) blokiran u otvorenom/zatvorenom položaju. Greška softvera računala motora (ECM).

POPRAVAK

Testirajte komponente, elektronike i mehanike (prema potrebi) kako biste eliminirali druge moguće uzroke. Zamijenite ventil za povrat ispušnih plinova (EGR). Ako nije pronađena greška: Ponovno programirajte računalo motora (ECM) s nadograđenim softverom.

PROBLEM

Svijetli lampica za indikaciju kvara motora (MIL). Motor gubi snagu. Previše ispušnog dima. Nepravilan zvuk iz motora. Motor se gasi i teško ponovno pali.

UZROK

Unutarnja greška turbopunjača (TC).

POPRAVAK

Pregledajte i po potrebi izmijenite turbopunjač (TC). Provjerite ima li oštećenja u usisnom sustavu. Zamijenite komponentu(-e) ako je potrebno. Pregledajte ima li motor unutarnja oštećenja. Zamijenite/popravite dijelove prema potrebi.

U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...