Volvo S60: Ovo su najčešći kvarovi solidne švedske limuzine

Motor gubi snagu zbog kvara varijatora faze ventila, buka u prednjem ovjesu posljedica je otkaza selen blokova, vibriranje u servouređaju volana zbog greške u povratnoj cijevi…
Volvo S60 prve generacije pokazao je tradicionalnu švedsku solidnost i čvrstoću, a i pouzdanost je veća od prosjeka. Sve smo to potvrdili u testu rabljenog, a to potvrđuje i razmjerno kratka lista problema i kvarova:SVI MODELIPROBLEM – Buka ili lupkanje ispod vozila u vožnji.UZROK – Prijenos buke s ceste kroz opruge prednjeg ovjesa. Nema izolacije između opruge ovjesa i nosača.POPRAVAK – Skinite podupirače prednjeg ovjesa. Rastavite nosače ovjesa i skinite opruge. Ugradite gornji i donji gumeni prigušivač. Sastavite nosače ovjesa i postavite ih.MODELI 2004-07PROBLEM – Buka i vibracije iz prostora motora pri zakretanju pri nižoj brzini.UZROK – Odjekivanje iz povratne cijevi servo upravljača.POPRAVAK – Ugradite modificiranu povratnu cijev servo upravljača.MODELI 2004-07PROBLEM – Buka iz stražnjeg ovjesa na neravnim površinama ili u vožnji preko ležećih policajaca.UZROK – Vibracije iz stražnjih amortizera.POPRAVAK – Ugradite nove amortizere.MODELI S MEHANIČKIM PREDNJIM SJEDALIMAPROBLEM – Klikanje iz okvira prednjeg sjedala u vožnji.UZROK – Prekomjeran hod u spoju za podešavanje visine sjedala.POPRAVAK – Maknite zakovicu na spoju za podešavanje visine sjedala. Zamijenite zakovicu maticom i vijkom.MODELI S ELEKTRIČNIM PREDNJIM SJEDALIMAPROBLEM – Prekomjeran hod u spoju za podešavanje visine sjedala tijekom zaustavljanja/pokretanja.UZROK – Prekomjeran hod u spoju za podešavanje visine sjedala.POPRAVAK – Ugradite plinski amortizer na spoj za podešavanje visine sjedala.MODELI S POGONOM 4x4PROBLEM – Radijska interferencija na valovima AM.UZROK – Interferencija signala iz kontrolnog modula pogona na četiri kotačaPOPRAVAK – Ugradite dodatni vod mase na kućište kontrolnog modula pogona na četiri kotača.MODELI 2005. PROBLEM – Radijska interferencija na valovima AM.UZROK – Interferencija signala iz pumpe za gorivo.POPRAVAK – Pronađite multipriključak električnih instalacija pumpe za gorivo ispod desne strane stražnjeg sjedala. Skinite 6-pinski multipriključak sa nosača. Odspojite multipriključak pumpe za gorivo. Pronađite i skinite žutu žicu iz položaja 6 u ženskoj polovici multipriključka. Ugradite izolaciju od 150 mm na električne instalacije. Provucite žutu žicu kroz prsten prigušivača 3 puta. Ugradite žutu žicu u položaj 6 sati u ženskoj polovici multipriključka. Izolirajte električne instalacije pomoću trake. Spojite multipriključak pumpe za gorivo.BENZINSKI MODELIPROBLEM – Motor gubi snagu i lupa.UZROK – Klip elektromagnetskog ventila podešavanja faze ventila (VVT) blokiran zbog kontaminacije metalnih strugotina.POPRAVAK – Skinite sklop VVT sa motora. Rastavite i dobro očistite sve komponente. Pobrinite se da su svi odvodi ulja očišćeni. Provjerite rad elektromagnetskog ventila tako da ga aktivirate napajanjem. Sastavite i postavite. U suradnji s Auto-elektrika Novak d.o.o.


Komentari

loading...