Ovo je osvježeni Hyundai i30, korejski adut cilja na europske konkurente kvalitetom i opremom

Hyundai  je objavio nove detalje novog i30 prije svoje premijere na Sajmu automobila u Ženevi. Novi i30 imat će osvježeni dizajn, napredne mogućnosti povezivanja i nudit će elektrificiranu 48-voltnu blagu hibridnu opciju, što će pomoći pri smanjenju potrošnje…

Novi vanjski dizajn i30 dobio je blago osvježenje. Jasno je kako i30 igra na kartu privlačnosti što najbolje potvrđuje prednji kraj koji je širi no prije. Također, šira rešetka ima novi 3D uzorak.

Novi je i dizajn prednjih svjetala s opcijskom LED tehnologijom i novim dnevnim LED svjetlima u obliku slova V koja upotpunjuju obnovljeni, moderni dizajn prednjeg dijela.

Straga je novi i30 s 5 vrata poboljšan novim dizajnom branika koji je razvijen kako bi poboljšao aerodinamične performanse. LED stražnje kombinirane svjetiljke stvaraju V-oblik za simetričan učinak između prednje i stražnje strane.

Novi i30 sada je dostupan s novim, redizajniranim dijamantnim 16-inčnim ili 17-inčnim aluminijskim naplatcima koji zaokružuju pogled sa bočne strane novog i30. Tu je i dalje atraktivan i sportski nastrojen paket opreme N-Line koji donosi sportske detalje poput pragova, difuzora te dvostrukog završetka ispušne cijevi.

U unutrašnjosti, i30 je zreliji i kvalitetniji no prije, a povezanost zahvaljujući potpunoj implementaciji Bluelink sustava nikada nije bila bolja. Tu je i digitalni kokpit veličine 7 inča, a središnji infotainment sustav također je veći te sada broji 10,25 inča. Završna obrada i izbor materijala na višoj je razini u odnosu na model do sada. Sigurnosni sustavi podignuti su na slijedeću razinu, pa ne čudi kako i30 serijski ima automatski sustav kočenja u nuždi, automatsko upravljanje dugim svjetlima te sustav za zadržavanje vozila unutar trake. Novost je i sustav za prepoznavanje sudara ukoliko se vozilo kreće unatrag te senzor za mrtvi kut.

Ispod poklopca motora, vozači mogu izabrati 1,0-litreni T-GDI trocilindraš sa 120 KS koji će po prvi puta biti uparen i sa 48v sustavom (mild-hibrid). U ponudi je ručni šesterostupanjski mjenjač te automatski 7DCT mjenjač. Tu je i novi iMT inteligentni ručni mjenjač koji dodatno može smanjiti potrošnju uz pomoć “coasting” funkcije u dvije razine.

Uz njega, tu je i 1,5-litreni T-GDI motor sa 160 KS kojeg je moguće izabrati sa ručnim ili automatskim mjenjačem. Za ljubitelje dizelaša izbor je ostao kao i do sada; 1.6 CRDi sa 136 KS.

Za ostale detalje, prve dojmove te cijene valja pričekati salon u Ženevi gdje će i30 i službeno debitirati…


Komentari

loading...