Peugeot 2008 druge generacije – crossover spreman pomrsiti račune konkurenciji

Nakon današnje službene premijere u Zagrebu, stižu pojedinosti za novi 2008…

Zahvaljujući snažnom i prepoznatljivom stilu, novi SUV PEUGEOT 2008 vrlo je privlačno vozilo lijepih linija. Njime se definitivno ispisuje nova stranica u povijesti segmenta SUV-ova marke PEUGEOT. Iako poštuje sve trenutačne stilske smjernice game, ističe se i njegov jedinstveni karakter.

Prepoznatljivi prednji dio statusnog dizajna sastoji se od uspravno postavljene maske (u boji karoserije na električnim verzijama), lijepo oblikovanog poklopca motora i LED dnevnih svjetala koja pomalo nestaju ispod farova i ponovno se pojavljuju u nižem dijelu.

Stražnji dio odlikuje snažan izgled i visoka linija karoserije, pri čemu su svjetla povezana crnom letvicom, a inačice pokretane snažnijim motorima (PureTech 130/155 i BlueHDi 130) dolaze s dvostrukom ispušnom cijevi što će dodatno naglasiti sportski karakter ovog SUV-a.

Zahvaljujući novoj modularnoj platformi (CMP)), novi SUV PEUGEOT 2008 posebno je svestran SUV. Dužina od 4,30 m i međuosovinski razmak od 2,60 m daju mu i vrlo prostran prtljažnik obujma 434 l, i to bez obzira na motor, a to se odnosi i na 100 % električnu verziju! Kad je riječ o modularnosti, ona se postiže podnicom s dva moguća položaja (ovisno o izvedbi), koja može biti gotovo u potpunosti ravna kada je
stražnja klupa preklopljena.

Što se opremljenosti tiče, ni tu 2008 ne razočarava; Drive Assist, sustav koji utire put prema poluautonomnoj vožnji, sustav za sprečavanje izlaska iz voznog traka povezan s funkcijom Lane Positioning s pomoću koje vozač prilagođava putanju u voznom traku, adaptivni tempomat s funkcijom Stop & Go koji dolazi s automatskim mjenjačem EAT8. Tu je i Park Assist, sustav koji automatski okreće upravljač pri ulasku na parkirno mjesto i izlasku s njega. Dakle, od sigurnosne opreme, novi 2008 nudi apsolutno sve!

S obzirom na današnju premijeru u Zagrebu, Peugeot je pokazao svoju impresivnu ponudu motora. Benzinski motori obujma 1,2 litre su: PureTech 100 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, PureTech 130 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem te najsnažniji PureTech 155 S&S s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem (samo u izvedbi GT).
Od dizelskih motora u ponudi je četverocilindarski motor obujma 1,5 l – BlueHDi 100 S&S sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem te BlueHDi 130 S&S s 8-stupanjskim automatskim mjenjačem. Električna verzija stiže sredinom ove godine.

Što se cijena tiče, osnovni paket opreme 1.2 Active 100 KS stoji 136.345 kuna dok je za najskuplji 1.2 Puretech 155 KS u GT Line izvedbi potrebno izdvojiti 221.290 kuna.

Detaljan test slijedi uskoro…


Komentari

loading...