Peugeot 208 druge generacije, opako dobar, zvijezda jeseni

‘Blizanac’ sljedeće Corse blago je povećan, a osjetno prostraniji i ušminkan u stilu novog 508 te će privlačnom hi-tech izvedbom, benzincima sa 75, 100 i 130 KS, dizelaša sa 100 KS i potpuno električnom verzijom e-208 baciti rukavicu u lice Polu
Glavni francuski adut za jesen je Peugeot 208 druge generacije. Malog ‘Francuskog lava’ prve generacije upoznali smo u testovima najprije benzinske, a potom i dizelske verzije, a najboljim nas se dojmio u sportskoj inačici. Od proljeća 2012. uspješno se prodaje na većini europskih tržišta i uvjerljivim je rezultatima pokazao da je jedan od najuspješnijim automobila B-segmenta u posljednjih šest godina. Zapažen je i u reliju, Juha Salo je 2015. i 2016. osvojio zahtjevni Finski reli.  No, došlo je vrijeme za novi model, kojeg smo već najavili. Najvažnije je da će biti ‘tehnološki blizanac’ s novom Opel Corsom, serije F. Oba se modela očekuju u sljedećim mjesecima, kao veliko osvježenje u B-segmentu (nižoj klasi),Novi će Peugeot 208 biti toliko poboljšan u usporedbi s još uvijek aktualnim da će teško stati u istu rečenicu s njim. U izvedbi LED farova uočava se sličnost s novim 508Stvara se na novoj modularnoj koncernskoj platformi CMP/EMP1, na kojoj se uskoro očekuje desetak novih modela Peugeota, Citroëna, DS-a i Opela. Bit će dodatno očvrsnut i ojačan, prioritet je, po tradiciji prioritet je privlačan dizajn, uz koeficijent otpora zraka (0,27) među najnižima u B-segmentu. Gabariti će blago porasti – dužina s 398 na 404, a širina sa 174 na 176 centimetara, a boljim iskorištenjem prostora bit će osjetno komforniji. Jasno, očekuje se i podrazumijeva da će briljirati na EuroNCAP testu za sigurnost. Prezentacija se očekuje prije ljeta, a na tržište stiže na jesen.Visoki bokovi i stražnja svjetla imaju stilske poveznice i s modelom 3008, a, prtljažnik od 335 litara bit će među većima u nižoj klasiU paleti motora bit će poznati 3-cilindraši serije PureTech 1.2 (otpada 1.0): atmosferski sa 75 KS (ručni 5-stupanjski mjenjač), turbo sa 100 KS (ručni sa 6 ili automatski s 8 stupnjeva) i turbo sa 130 KS (automatski 8-stupanjski mjenjač). Zanimljivo.Francuzi velike nade polažu i u novog turbodizelaša 1.5 BlueHDi sa 100 KS i 6-stupanjskim šaltungom, koji će nadmašiti ekološke norme EU6d-TEMP, koje stupaju na snagu u rujnu 2019.Benzinci i dizelaši bit će ‘meko-hibridni’, s naprednim sustavom Start/Stop, a kao velika novost jak adut Peugeota je električna verzija e-208 sa 100 kW, koja će biti dostupna već od tržišnog starta. Da, bit će opasan konkurent Volkswagen Polu, za kojeg je (i zbog novog 208) za sljedeću godinu najavljen prvi blagi redizajn! Novi će Peugeot 208 oduševiti i opremom, gadgetima i naprednim infotainmentom, farovi će biti LED… Sinergija s novom Opel Corsom (Nijemci inzistiraju na čvrstoći izvedbe) donijet će prednosti i Peugeotovom adutu te Citroënu C3 četvrte generacije, koji se, po istoj koncepciji, očekuje 2022. Prezentacija će se upriličiti prije ljeta, a tržišno ‘vatreno krštenje’ na jesen.Unutrašnjost također pokazuje sličnost s onom iz dvije klase većeg 508 te atraktivnom hi-tech izvedbom, s već dokazanim malim multifunkcijskim volanom podižu letvicu izvedbe interijera B-segmenta

Komentari