Sportski modeli B-segmenta imaju značajno mjesto u mnogim EU državama, jer pokrivaju zanimljiv dio tržišta, a istodobno ‘boostaju’ uspjeh osnovnih modela…
Zbog toga mnogi iščekuju sudbinu nasljednika Peugeota 208 GTI, koji je, pokretan turbobenzincem 1.6 s 208 KS, do stotke ubrzavao za 6,5 sekundi i mogao potegnuti 230 km/h.
Nakon što je novi Peugeot 208 osvojio titulu Europskog automobila 2020. godine, a nedavno i Hrvatskog automobila 2020. godine, mnogi željno očekuju vijesti o novom modelu GTi. U opticaju su (bile) tri opcije. Prva, da se gasi, druga da će biti potpuno električni, poput električne Opel Corse VXR, a treća da će biti plug-in-hibridna.
Premda je proteklih tjedana bila izvjesna električna verzija, posljednje informacije govore o ‘ozbiljnijoj’ plug-ih-hibridnoj verziji, koja će koristiti pogonsku mehaniku prikazanu konceptnim modelom koncept 508 PSE (Peugeot Sport Engineered).
Turbobenzincem 1.6 i elektromotorom sprijeda te drugim elektromotorom straga, za učinkovit pogon 4×4 otpuštat će 360 sinergijskih konja na podlogu. Dovoljno da francuskog jurišnika katapultira do stotke za samo 4,7 sekundi.
Zbog štednje energije i osiguranja elektromotorne potpore iz paketa litij-ionskih baterija od 11 kWh najveća je brzina biti ograničena na 230 km/h.Samo na struju moći će voziti 60 km (uz ograničenje brzine od 160 km/h).
A svakodnevnim punjenjem struje, preko utičnice iz kućne mreže statistička će potrošnja benzina iznositi samo 2,1 l/100 km. Čekamo rasplet…
Ilustracija: autocar.co.uk