DOKTORE POMOZITE

Peugeot 307 2.0 HDi (2004.): trese u leru, problem je u dotrajalosti i ubrizgavanju

Problem je u neravnomjernom tlaku goriva u zajedničkom vodu, odnosno brizgaljkama, što je posljedica nepravilnosti u ventilu za podešavanje tlaka DRV (kratica od Druckregelventil) ili u senzoru tlaka.

PITANJE ČITATELJA

Prošle sam godine kupio Peugeot 307 2.0 HDi sa 90 KS iz 2004. i sada je na brojčaniku 182.000 km. U početku je sve bilo OK, a odnedavno je počeo jače dimiti, a okretaji u praznom hodu variraju od 800 do 1300 okretaja, a kod naglog dodavanja gasa osjeća se trzanje.

ODGOVOR DOKTORA

Dobro ste napisali ‘…na brojčaniku 182.000 km…’, jer je izglednije da je automobil prešao (puno) više. Takve automobile u pravilu kupuju osobe koje prelaze puno kilometara, a prodaju ih kad se približe veći zahvati te pritom vraćaju kilometražu (to lako može napraviti svaki bolji elektroničar).

Vaš motor, serije DW 10 DT, opremljen je common-rail sustavom prve generacije, s najvećim tlakom od 1350 bara, kojeg su isporučivali Bosch i Siemens. Problem je u neravnomjernom tlaku goriva u zajedničkom vodu, odnosno brizgaljkama, što je posljedica nepravilnosti u ventilu za podešavanje tlaka DRV (kratica od Druckregelventil) ili u senzoru tlaka.

U pravilu ih treba izmijeniti, a ponekad se mogu očistiti i osposobiti. Nije isključeno da je došlo do većeg istrošenja motora, pa u prvoj fazi izmjerite tlakove kompresije. Ako na bilo kojem cilindru izmjerite manje od 28 bara, motor će uskoro trebati otvarati.

Autor

Preporučeni sadržaj

Provjeri cijenu police auto osiguranja na današnji dan!

OsigurajMe-logo